Корпоративний веб-ресурс – це ядро вашого онлайн-маркетингу. Це єдиний простір в Інтернеті, де ви маєте повний контроль над візуальним оформленням, повідомленнями та контентом. Усі інші ваші онлайн-активності мають спрямовувати відвідувачів саме на цей ресурс.
Проте, існує багато інших онлайн-каналів, від різноманітних соціальних платформ до платного та органічного пошуку і локальних каталогів. З усіма іншими маркетинговими каналами доцільно планувати все навколо вашого корпоративного веб-ресурсу та узгоджувати з ним. Ось кроки для досягнення цього.
1. Опублікуйте корпоративний веб-сайт
Передусім, вам необхідно створити ефективний корпоративний сайт! Суть полягає в тому, щоб забезпечити наявність основних маркетингових елементів перед переходом до більш сучасних компонентів. Спочатку варто опанувати базові навички, перш ніж переходити до складніших! Як бачимо, маркетинговий веб-ресурс знаходиться на вершині списку для нашої початкової фази розвитку. Якщо у вас відсутній якісний корпоративний сайт, зараз найкращий час це виправити.
Це передбачає створення корпоративного сайту з сучасними елементами, що формують довіру. Він має бути адаптованим для мобільних пристроїв і мати простий та продуманий дизайн з інтуїтивною навігацією. Необхідна потужна стратегія SEO, доповнена метаданими, дослідженням ключових слів та зовнішніми елементами оптимізації.
На кожній сторінці має бути заклик до дії, спрямований на підвищення конверсії. Крім того, доцільно ділитися контентом у різних форматах – публікаціями в блозі, відео та подкастами – які є цінними для вашої аудиторії та допоможуть вам стати авторитетним джерелом інформації у вашій галузі.
Після впровадження цих базових елементів якісного веб-ресурсу, ви зможете зосередитися на інтеграції інших каналів онлайн-маркетингу у свій план.
2. Створіть профілі у соціальних мережах
Ми також включаємо соціальні мережі до базового етапу побудови Індексу маркетингової зрілості, оскільки соціальні платформи стали невід’ємною частиною повсякденного життя більшості інтернет-користувачів. Такі ресурси, як Facebook, щодня залучають мільярди користувачів, тому присутність на цих ключових соціальних платформах є критично необхідною.
При створенні профілів на цих ресурсах, варто переконатися, що ваші повідомлення та дизайн узгоджуються з тим, що представлено на вашому сайті. Логотипи, колірні схеми, а також стиль і тон, використані в копірайтингу, мають синхронізуватися з тим, що відвідувачі знайдуть на вашому корпоративному сайті. Невідповідність зовнішнього вигляду соціальних активів та вашого корпоративного сайту здатна відштовхнути потенційних клієнтів та підірвати довіру до вашого бренду.
Після створення базового профілю (який, звісно, включає URL-адресу вашого корпоративного сайту), ви можете почати використовувати можливості соціальних мереж для активного залучення відвідувачів на ваш веб-ресурс. Поширення контенту, розміщеного на вашому веб-сайті, — один із найпростіших способів досягти цього. Щоразу, коли ви створюєте публікацію в блозі, пояснювальне відео, вебінар або епізод подкасту, діліться цим контентом у соціальних мережах. Контент має супроводжуватися короткою анотацією, яка інформує підписників про його зміст, та посиланням, що веде їх до повного матеріалу на вашому корпоративному сайті.
3. Розвивайте електронний маркетинг
Email-маркетинг є ключовим компонентом цілісної маркетингової системи, але іноді він видається відокремленим від вашого веб-сайту. Оскільки ви безпосередньо комунікуєте з вашою аудиторією через електронну пошту, яке відношення до цього має веб-сайт?
Між вашим списком електронних адрес та вашим корпоративним сайтом мають існувати симбіотичні відносини. На якісному веб-сайті є форми для збору лідів, щоб зацікавлені відвідувачі могли підписатися на вашу розсилку, а ви, у свою чергу, могли збирати цінну інформацію про них.
Крім того, зміст електронних листів, що надсилаються вашому списку, має містити посилання на ваш корпоративний веб-сайт. Можливо, ви надсилаєте щомісячний інформаційний бюлетень, який містить посилання на релевантний контент блогу на вашому сайті. Або ви надсилаєте електронні листи про нові продукти, які скоро будуть випущені, і посилання в листі веде читачів на сторінку вашого корпоративного сайту з ексклюзивною інсайдерською інформацією про продукт, який незабаром буде публічно анонсовано.
4. Додайте платні соціальні мережі та пошук
Після встановлення органічної присутності в соціальних мережах, ви можете почати розширювати свої маркетингові горизонти за допомогою платної реклами в соціальних мережах та пошукових системах. З платними соціальними та пошуковими кампаніями ви можете створювати рекламу, орієнтовану на конкретні групи. Це можуть бути люди, які проживають у певному географічному регіоні, ваші існуючі клієнти, або люди з демографічним профілем, подібним до ваших клієнтів.
Після сегментації вашої аудиторії та створення рекламного тексту, призначеного для кожної підгрупи, останнім кроком у створенні успішної рекламної кампанії є цільова сторінка на корпоративному сайті, розроблена спеціально для кожного оголошення.
Цільова сторінка, адаптована до повідомлень у рекламі, здатна підвищити коефіцієнт конверсії в платній соціальній та пошуковій рекламі. Замість того, щоб направляти відвідувачів на головну сторінку вашого корпоративного сайту, їх зустрічає інформація, що відповідає рекламній кампанії, яка спочатку привернула їхню увагу. Це означає, що їм буде легше знайти потрібну інформацію, а потім вжити необхідних дій.
5. Об’єднуйте офлайн та онлайн тактики
У той час як онлайн-маркетинг є необхідним для сучасного бізнесу, не слід нехтувати офлайн-тактиками. Зокрема, для локальних підприємств часто виявляється корисним рекламувати через традиційніші канали, такі як локальна друкована реклама в міській газеті або пряма поштова розсилка для сусідів.
Незважаючи на те, що ці тактики застосовуються в офлайн-режимі, все одно існує можливість залучити трафік на ваш корпоративний сайт за допомогою офлайн-маркетингу. Створення кодів UTM – ефективний спосіб відстежувати джерела трафіку. Фактично, якщо ви створите окремі коди для кожної офлайн-тактики, ви зможете виміряти результати кожної друкованої реклами, прямої поштової розсилки або радіоролика, який ви запускаєте.
Ефективний веб-ресурс має бути ядром маркетингових зусиль будь-якого бізнесу. Будь то онлайн чи офлайн, усі маркетингові шляхи мають вести до цього корпоративного сайту. Це надає можливість краще розуміти свою аудиторію, контролювати комунікацію і підвищувати конверсію на кожному етапі шляху клієнта. Але видатний сайт не здатен існувати ізольовано; йому дійсно потрібні всі інші маркетингові зусилля навколо нього, щоб бути максимально ефективним.