РЕДИЗАЙН САЙТУ

Ви отримаєте:
РЕДИЗАЙН САЙТУ

ЦІЛІ

Редизайн сайту може знадобитися як для оновлення зовнішнього вигляду так і для повної обробки, включаючи структуру сторінок, адаптивність та впровадження сучасних функцій.
Редизайн потрібен, що Ваш сайт переріс себе у багатьох аспектах і слід замислитися над його модернізацією.

Актуалізація
Мобільна версія

Термін: “адаптивність”. Потрібна для правильного відображення сайту на мобільних пристроях.

Нова CMS

Для зручного редагування сайту без спеціальних навичок. Тексти, картинки і навіть верстка.

Сучасні функції

ПЕРЕВАГИ НАШИХ САЙТІВ

РОЗУМНА ЦІНА

За адекватну вартість створюємо якісний продукт, який виправдовує очікування.

ПРОДУМАНИЙ МАРКЕТИНГ

Кожен бізнес унікальний, тому наша команда детально досліджує вашу нішу та цільову аудиторію. Кожен сайт створюється під свій націлення.

ЕФЕКТИВНИЙ ДИЗАЙН

Створюємо унікальний та ефектний дизайн, здатний направити відвідувача до цільової дії. Це збільшує конверсію.

АДАПТИВНА ВЕРСТКА

використовуваних інтернет-браузерах та мобільних пристроях незалежно від розміру екрана.

НАШІ РОБОТИ

Drone Hive
Корпоративний сайт
4 projects
Корпоративний сайт
GORDON
Корпоративний сайт
Wings Charter
Корпоративний сайт
Only Real Hikers
Корпоративний сайт
Електро Мен
Корпоративний сайт

Коли час робити редизайн сайту

Сайти, що займають перші позиції в пошукових системах та лідери ринку регулярно змінюються. Більше того, деякі власники сайтів готові провести редизайн одразу після того, як проект було реалізовано.

Зараз ми назвемо кілька основних причин та сигналів, що підтверджують необхідність впровадити редизайн на сайті.

Для початку слід точно визначити, що Вам дійсно варто оновити дизайн сайту. З цією метою слід поставити собі кілька запитань. Якщо відповідь на них буде “ні”, тоді переробка веб-ресурсу точно потрібна:

Сайт зручно користуватися? Чи це підтверджують дані систем веб-аналітики? (Потрібно оцінити цільові дії – передплати, покупки, дзвінки, показники конверсії сторінок, а також їхню глибину перегляду);
Якість сайту відповідає рівню компанії? (Якщо Ви лідери ринку або прагнете цього статусу, то рівень сайту повинен на всі 100% виправдовувати очікування відвідувачів);
Чи сайт адаптований під мобільні пристрої? (Є багато програм, які дозволяють перевірити адаптивність ресурсу до різних платформ та гаджетів);
Ваш сайт ідеальний і не потребує будь-яких змін?
На сайті впроваджено хоча б 5 із 20 фішок актуального веб-дизайну?
Тепер, коли Ви усвідомили, що редизайн сайту необхідний, потрібно виконати кілька простих дій. Перш за все, зверніться до фахівців компанії. Це дозволить не втратити якісні напрацювання існуючого сайту та покращити веб-проект.

Редизайн морально застарілого сайту

Дизайн справді може застаріти і навіть відбивати тенденції минулих десятиліть. Щоб така ситуація не виникла, незалежно від Ваших бажань, оновлювати дизайн необхідно мінімум 1 раз на 3 роки. Чому дизайн старіє?

Тренди оновлюються щорічно і дуже важливо, щоб сайт йшов із ними в одну ногу. Вимоги до оформлення сторінок регулярно змінюються та користувачі з часом звикають до певного розташування елементів, роботи навігації. Пояснити, чому сайт виглядає застарілим, буває складно, але користувачі першими вловлюють “стародавній” дизайн.
Структура сайту перевантажена, фон відволікає, шрифт неможливо прочитати, на сторінках занадто багато тексту, використані маленькі зображення. Все це призводить до того, що враження про сайт буде зіпсовано. Імовірність того, що користувач придбає товар або замовить послугу, знижується в кілька разів.

Довіра більшості відвідувачів до вашого бізнесу спочатку ґрунтуватиметься на його дизайні та контенті. В середньому, сайт, який працює вже понад 3 роки, точно варто оновити.

Зниження конверсії та інших показників

Продаж останнім часом сильно погіршився? Трафік надходить такий самий чи навіть більше, ніж раніше, але продаж зменшився? Можливо, це пов’язано із певним сезоном — для цього слід проаналізувати аналітичні показники.

Але якщо сезонність не винна, а користувачі проводять на сайті все менше часу, а також переглядають меншу кількість переглянутих сторінок, то конверсія поступово падатиме. Це означає, що настав час змін.

Спад конверсії означає, що користувачам не цікава Ваша пропозиція. Аргументи, які Ви даєте користувачеві для вибору Вашої компанії, втратили свою силу. З одного боку, це можливо через активність конкурентів, з іншого, слід звернути увагу на внутрішні чинники.

Наприклад, на кожній сторінці сайту Ви вказуєте про безкоштовну доставку, хоча основний акцент потрібно було зробити на швидких термінах отримання замовлення. Буває й так, що ціна, яка вища за середньоринкову, вимагає докладної аргументації — тривала гарантія, оригінальна продукція, унікальне виробництво, обмежений випуск. У той же час, Ви робите ставки на силу бренду, тим самим програючи.

Якщо змінити дизайн, то вдасться виділити переваги конкретної пропозиції клієнтам. Особливо гостро ця проблема відчувається, якщо йдеться про продаж товарів емоційного попиту — у цьому випадку попит залежить від потрапляння в біль аудиторії. Можна замість 1 сторінки з товаром зробити кілька різних та протестувати їх для різних аудиторій.

Розберемо це з прикладу просування фломастера від подряпин на кузовах авто:

● Можна наголосити на тому, що в містах це поширена проблема, тому фломастер знадобиться кожному власнику автомобіля;
● підкреслити економію на фарбуванні кузова;
● Продемонструвати, як швидко вдається вирішити проблему з подряпинами на авто;
● Показати, що фломастер є ідеальним подарунком для чоловіків.

Залежно від певної аудиторії та її потреб, контент змінюватиметься. Таким чином, змінюючи дизайн, можна аналізувати ці події під час проведення А/Б тестів. Вибираючи звернення до аудиторії, слід враховувати й іншу не менш важливу проблему, пов’язану з дизайном сайту. Наприклад, реклама може відповідати контенту на сайті. Про це поговоримо докладніше у наступному пункті.

Звернення до аудиторії, очікування та реальність

Були проведені численні тести, вдалося знайти ідеальне звернення до клієнта та обрати той креатив, який чіпляє цільову аудиторію. Переходи на сайт б’ють усі рекорди, трафік-менеджер у захваті, але це все не про Ваш сайт.

Якщо йдеться про рекламні комунікації, то дуже важливо, щоб початкове повідомлення співпадало з реальним контентом сайту. В іншому випадку, дії користувачів будуть зведені до того, що вони шукають продовження загубленої думки замість того, щоб ознайомитися з перевагами початкової пропозиції.

Розробляючи креативні стратегії, слід пам’ятати, що користувачі можуть переходити на сайт і з інших джерел через соціальні мережі або за реферальними посиланнями. Тоді креатив буде їм не зрозумілий.

З цього випливає, що для кожного нового креативу потрібні нові посадкові. Їх створення може бути обмежено за умов поточних шаблонів дизайну.

Як приклад, у рекламній кампанії використовувалися креативи CRM для лінивих і персонаж, який викликав асоціацію з цим зверненням. Але користувачі при переході на сайт з інших джерел трафіку цей креатив не розуміють.

Сайт програє на рівні конкурентів

У разі ринку, доводиться враховувати конкурентів. Слід бути готовим до постійних порівнянь. Знадобиться опрацьовувати не тільки конкурентні переваги пропозиції, але й робити так, щоб Вас запам’ятали.

Порівняти ціни на товари за пару кліків можна за допомогою різноманітних агрегаторів. Також це вдасться зробити, якщо проаналізувати ТОП видачі. Так, ціна – це важливий критерій вибору, але не єдиний. Враховується також зміст пропозицій різних компаній. На основі цієї інформації покупці роблять свій вибір.

Загляньте в прайс навігатор та оцініть пропозиції компаній за будь-яким топовим смартфоном. Різниця в ціні може бути досить значною! Переходи збирають всі сайти, а замовлення надходять як на найдешевші, так і на дорожчі пропозиції.

Вся суть у тому, яким чином виділити пропозицію та донести її цінність до клієнта, його переваги серед конкурентів.

Тому, якщо Ви під час переходу на сайт конкурентів, помічаєте, що:

візуально він Вам подобається більше свого;
є кілька ідей, які хотіли б впровадити на свій сайт;
проводите на ньому більше 5 хвилин та уважно вивчаєте контент;
ставте його як приклад перед співробітниками;
бажаєте придбати товари або замовити послуги.
Це означає, що настав час змін і першим кроком буде саме редизайн сайту.

Сайт некоректно відображається

Адаптивність сайту обов’язково пов’язані з віком дизайну. Якщо Вас не переконало твердження про те, що користувачі чекають на кнопки на своїх “стандартних” місцях, перевірте сайт за одним з найбільш об’єктивних критеріїв – адаптивність сайту до мобільних пристроїв.

Чим старший сайт, тим вища ймовірність того, що мобільна версія або адаптивна верстка під неї відсутня. При цьому процент мобільного трафіку в останні роки значно перевищує обсяг відвідувань з комп’ютерів. Така тенденція спостерігається за багатьма тематиками.

Сайт без адаптації під мобільні пристрої – це завжди запорука недоотриманого прибутку. Адаптивність веб-ресурсу під різні дозволи екрану вимірюється кількома рівнями:

  • Дизайн лише в одій роздільності;
  • Стиснення ширини сторінки під роздільну здатність пристрою;
  • Адаптивна побудова елементів;
  • Окрема версія під мобільні пристрої.

Понад 95% сайтів розробляються з урахуванням адаптивності під різні роздільні здатності екранів. 5%, що залишилися, вибирають для себе одну окрему версію. Якість адаптива практично ідентична окремій мобільній версії. При цьому за часом воно розробляється набагато швидше, що впливає на фінальну вартість проекту.

Окрема мобільна версія необхідна, якщо потрібно значно змінити структуру сторінок, змінити сценарій користувача. Тому, якщо Ваш сайт з екрана телефону виглядає криво або неправильно відображається, слід внести зміни.

Нові напрямки у бізнесі

У своєму розвитку будь-який проект потребує змін. Так, будь-який блог може змінити тему, а у бізнесі пріоритет зміщується на новий продукт. При виникненні таких змін потрібно переглянути концепцію та формат презентації.

Наприклад, за роки роботи інтернет-магазин з продажу кави, чаю та кавомашини отримав ще один напрямок — оренда обладнання та ремонт. Таким чином, початковий напрямок продажу зберігається.

Функціонал сайту дозволяє розмістити інформацію про ці зміни, але для користувачів пошук та робота з подібним контентом буде незручною відразу з кількох причин:

● при додаванні нових сторінок у меню, спотворюється верстка;
● структура головної сторінки не дозволяє розмістити інформацію про нові напрямки, тому користувачі часто залишають сайт;
● обмежені можливості презентувати та описати нові напрямки — власники сайтів створюють записи у блозі, які згодом губляться у стрічці новин. При цьому блоки, призначені для продажу, не відповідають вимогам презентації послуг.

Таким чином, намагаючись додати нові послуги, напрями в поточний дизайн сайту, Ви можете розраховувати на найскромнішу презентацію, яку, швидше за все, побачить лише частина користувачів. Щоб сайт був інструментом для бізнесу, потрібно голосно заявити про нові напрямки та допомогти своїм клієнтам. Тим самим вдасться підвищити LTV клієнтів, середній чек та їхню лояльність.

Швидкість завантаження

Якщо сайт повільно завантажується, у користувачів зазвичай пропадає бажання продовжувати роботу з ними. Користувач хоче знайти відповідь на питання, побачити пропозицію за товаром або послугою, а не спостерігати за іконкою завантаження в браузері.

Редизайн сайту, у цьому випадку, дозволяє оптимізувати кількість блоків, а також їх відображення у десктопній версії та на мобільних пристроях. Непоганим варіантом також буде змінити контент і впровадити технології, за допомогою яких збільшується швидкість роботи сайту.

Іноді вирішити проблему при стисненні зображень та зміні настройок на сервері. Якщо ці дії не допомогли отримати бажану цифру, потрібно більш глобальне вирішення проблеми.

Розширення інформації на посадкових сторінках

Власники сайту завжди прагнуть показати більше деталей, вказати всю інформацію, бути на одній хвилі з клієнтами. Через це виникає потреба у тому, щоб додати для користувачів на сторінки товару та каталогу нову інформацію.

Для цього підійде і корисний контент, наприклад, фото від реальних клієнтів. В ідеалі вони повинні підтягуватися з соціальних мереж. Також можна додати інформацію, яку часто запитують під час оформлення замовлення. Це може бути інструкція з догляду.

Рішення, створені задля збільшення конверсії виникають регулярно, необхідно лише встигати впроваджувати.

Складна навігація

Як говорить одне правило, будь-яка дія повинна бути доступна в 3 кліки. Але дуже часто це правило багато хто відкидає. Уявіть собі інтернет-магазин, в якому немає фільтрів за типами товарів, відсутні сортування за ціною та назвою, а всі товари розташовані на одній сторінці. Навряд чи у такому інтернет-магазині захочеться зробити покупку.

Або уявіть головне меню, де всі позиції зібрані у відкритий список або де можна перейти тільки на категорії першого рівня. У роботі з сайтом, навігація має бути інтуїтивно зрозумілою. Користувач не має потреби в інструкціях при оформленні замовлення, пошуку потрібної сторінки або відкладених товарів.

Є кілька причин, через які виникають проблеми з навігацією:

  • стався різкий стрибок у зростанні та початкова структура каталогу вже не відповідає поточній кількості категорій та товарів;
  • через бажання охопити якомога більше інформації, було додано непотрібні розділи, функції та блоки — на сайті через це можна зробити все, але не зрозуміло як.

Можливо Ви стикалися з мобільним додатком для мобільного банкінгу від Укрсиббанку. Завдяки редизайну, програма вийшла на один рівень із гігантами в Україні. Найдивовижніше те, що в процесі редизайну вдалося прибрати більше 50% функцій для користувачів. Тим самим було простір звільнилося для найважливіших дій.

 

Для максимально ефективного редизайну слід дотримуватися покрокової інструкції, яка дозволить все зробити правильно:

1 Аналізуємо діючий сайт

Щоб зробити якісне оновлення, слід орієнтуватися на наявні напрацювання. Насамперед, проведіть ретельний аналіз свого сайту для виявлення не лише слабких місць, які знадобиться посилити новими рішеннями, а й для збереження сильних.

Наприклад, при перемальовуванні нашого сайту, а саме головної сторінки ми зіткнулися з тим, що нам нічого не подобається. Існуюча головна вже нас влаштовувала. Тому ми вирішили зберегти структуру діючого сайту, поклали на новий дизайн та залишилися повністю задоволені отриманим результатом.

Не варто винаходити велосипед тоді, коли він уже готовий. Варто просто модернізувати його.

При аналізі сайту слід звернути увагу на низку дуже важливих моментів:

  • конверсія елементів;
  • що можна видалити?;
  • які сторінки чи розділи варто додати?;
  • які є обмеження;
  • які “фішки” подобаються клієнтам?;
  • що говорить про сайт SEO-шник?

2 Планування змін

Цей процес має подібність до створення нового сайту. Починається все з підготовки технічного завдання та розробки прототипу сторінка. Відмінність у тому, що сильні боку зберігаються, а слабкі удосконалюються.
При розробці технічного завдання слід враховувати необхідність перенесення сайту на новий двигун. Якщо це знадобиться, слід проконсультуватися з SEO-фахівцем, щоб зберегти напрацювання з внутрішньої оптимізації ресурсу. Це дозволить не лише утримати позиції після оновлення, а й додати їх.

Основне завдання редизайну полягає в тому, щоб зробити сайт ще зручнішим, кориснішим і конверсійнішим. При проектуванні дуже важливо:

дотримуватися принципу AIDA на кожній ключовій сторінці сайту;
зробити хедер та футер сайту більш конверсійними;
врахувати потреби мобільних користувачів, продумати навігаційні елементи;
не слідувати шаблонам.

3 Власне, редизайн

Якщо вже переробляти дизайн, то потрібно зробити так, щоб результат перевершив усі очікування. Адже сайт створюється не на місяць і не на рік. Він буде з Вами, поки нові тренди та вимоги цільової аудиторії не стануть потребою у змінах.

Слід враховувати, що в гонитві за модою не варто упускати одну дуже важливу деталь – зручність для користувачів. У тому числі для мобільних.

Для того, щоб дизайн легко адаптувався до всіх пристроїв, слід використовувати модульну сітку, блокову подачу інформації. В ідеалі, подачу складних та важких елементів слід продумати заздалегідь.

Дизайнер не варто використовувати рибний контент. При заповненні сайту інформацію можна брати з вже існуючого ресурсу. Якщо чогось не вистачає, слід заздалегідь підготувати. Відіграє роль також дизайн тексту — ховати тисячі символів, які копірайтер напрацьовував не варто. Краще зробити із цього гарну візуальну подачу.
Дизайнер, звичайно, має свій погляд на все, але ніхто не заважає Вам пропонувати самостійно якісь ідеї та “фішки”. Якщо вони справді стоять, від цього все лише виграють.

4 Верстка

На цьому етапі слід залучити дизайнера та SEO-фахівця.
Дизайнер втілить у реальність усі задумані ідеї та “фішки”. Він також простежить, щоб сайт оптимально адаптувався до розмірів мобільних гаджетів. Додатково можлива генерація нових вау-елементів, які надалі впровадить верстальник. Йдеться про анімацію, інтерактивні ефекти для ховерів або при скролінгу.
SEO-спеціаліст необхідний для того, щоб мікророзмітка сайту була збережена, включаючи всі заголовки та напрацювання минулого сайту. Також СЕОшник покращить внутрішню частину сайту, що дозволить наростити позиції в пошукових системах.

Обов’язково має бути задіяний тестувальник – він проконтролює якість верстки.

5 Програмування

Робити веб-сайт без технічного завдання не рекомендується нікому. Окрім програміста, із сторонніх фахівців, потрібно залучити верстальника (щоб з’ясувати нюанси верстки, при виникненні питань), SEO-фахівця – щоб проінструктувати про внутрішню оптимізацію та зберегти напрацювання, тестувальника – щоб проконтролювати якість.

На етапі програмування, адмінка має бути опрацьована для максимальної зручності користування. Тому в ТЗ повинні бути включені всі необхідні функції оновленого двигуна. Головне скласти список “хотілок” і докладно описати кожну, а програміст впровадить.

6 Наповнення контентом

Контент – це одна з найважливіших складових. Над ним треба дуже старанно попрацювати. Зображення низької якості або неунікальні тексти можуть звести результати редизайну до нуля. Через неоптимізовані відео швидкість завантаження стане значно меншою.

Підготувати фото всіх співробітників, промалювати нову візуалізацію кожної роботи в портфоліо та кейсах, підготувати нове наповнення для кожної сторінки послуги. Це є монотонна, але дуже важлива робота.

7 Контроль якості та запуск

Перед офіційним запуском сайту його потрібно кілька разів протестувати. Спочатку робиться перший прогін, далі вносяться правки та проводиться ретест. Після цього довірені особи проводять бета-тест – цей етап дозволяє виявити багато підводного каміння.

Якоїсь миті стане зрозуміло, що слід вимикати перфекціоніста і офіційно запустити сайт. Просто змиріться, що “майже добре” зараз краще, ніж “ідеально”, але в далекому майбутньому.

8 Що покращити?

Тут слід підключити перфекціоніст назад. Він допоможе згенерувати ідеї про те, як покращити оновлений та вже функціонуючий ресурс. Вдосконалюйте, оновлюйте, аналізуйте, піднімайте планку і тоді результат перевершить усі очікування!

Підсумуємо

Є низка об’єктивних та суб’єктивних причин, чому потрібно оновити дизайн сайту. Якщо потрібно зробити редизайн всього сайту або його окремих елементів, слід враховувати, що зміни можуть торкнутися не лише відображення елементів, а й функціональної частини.

Наприклад, можуть бути виділені інші поля, збільшено розмір кнопок, в окремий рядок винесено додаткову інформацію про товар. Все це – редизайн. Якщо змінюється функціонал, то також модифікується певна логіка дії. Цілком логічно, що зміна функціоналу вимагає додаткових годин розробника. Це слід враховувати під час планування бюджету.

Якщо є хоч одна об’єктивна причина редизайну сайту, варто замислитись. Якщо таких причин дві чи більше — слід розпочати оновлення дизайну сайту якнайшвидше.