розробка
КОРПОРАТИВНОГО САЙТУ

Ви отримаєте:
розробка
КОРПОРАТИВНОГО САЙТУ

Корпоративний сайт – це ефективний канал продажів, майданчик для внутрішніх та зовнішніх комунікацій, спосіб підвищити впізнаваність бренду, а також додатковий рупор рекламних компаній. Чи варто говорити про те, що створення корпоративного сайту покращує репутацію компанії та допомагає виставити її у кращому світлі.

ЦІЛІ

Нові клієнти

Сайт – потужний та зручний маркетинговий інструмент.

Інформування

Поінформованість підвищує довіру. Довіра розвиває бізнес.

Продажі

Створюються цільові сторінки про товари чи послуги. Сайт є основним торговим інструментом.

Зворотній зв'язок

Форми зворотного зв’язку та інтеграція у соціальні мережі розвивають відносин із вашими клієнтами.

ЦІНА
Малий бізнес
від 500 $
Терміни:

4 – 7 днів, залежно від кількості сторінок.

В ціну входить:
Середній бізнес
від 800 $
Терміни:

Індивідуально, залежно від кількості сторінок.

В ціну входить:

ПЕРЕВАГИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТУ

РОЗУМНА ЦІНА

За адекватну вартість створюємо якісний продукт, який виправдовує очікування.

ПРОДУМАНИЙ МАРКЕТИНГ

Кожен бізнес унікальний, тому наша команда детально досліджує вашу нішу та цільову аудиторію. Кожен сайт створюється під свій націлення

ЕФЕКТИВНИЙ ДИЗАЙН

Створюємо унікальний та ефектний дизайн, здатний направити відвідувача до цільової дії. Це збільшує конверсію.

ПІДТРИМКА ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ.

Ви не втратите нового клієнта. Навіть коли всі ваші телефони зайняті, відвідувач може залишити заявку на сайті.

МАЄТЕ ПРОЕКТ?
Давайте обговоримо!

ЧОМУ МИ

01

Прозорий офіційний договір, в якому враховано інтереси наших замовників та мінімізовано ризики спірних ситуацій під час виготовлення корпоративного сайту.

02

Унікальні сучасні дизайн-рішення, що розробляються індивідуально для кожного нашого замовника.

03

Коректна робота сайту на смартфонах, планшетах, ноутбуках, стаціонарних ПК, а також у всіх популярних браузерах.

04

Зручна система керування сайтом (CMS 1С-Бітрікс або WordPress), а також безкоштовне навчання роботі з адмін-панеллю.

05

Ми гарантуємо підвищений рівень безпеки сайтів за рахунок спеціальних програмних налаштувань, які убезпечать сайт Вашої компанії від зловмисників.

06

Сайт Вашої компанії буде повністю відповідати Вашим бізнес-задачам, корпоративним стандартам і перевершить усі Ваші очікування.

НАШІ РОБОТИ
Drone Hive
Корпоративний сайт
4 projects
Корпоративний сайт
GORDON
Корпоративний сайт
Wings Charter
Корпоративний сайт
Only Real Hikers
Корпоративний сайт
Електро Мен
Корпоративний сайт
МАЄТЕ ПРОЕКТ?
Давайте обговоримо!

Розробка корпоративного сайту

Корпоративний сайт – це ефективний канал продажів, майданчик для внутрішніх та зовнішніх комунікацій, спосіб підвищити впізнаваність бренду, а також додатковий рупор рекламних компаній. Чи варто говорити про те, що створення корпоративного сайту покращує репутацію компанії та допомагає виставити її у кращому світлі.

Корпоративний сайт – це повноцінне представництво компанії в інтернеті. Він містить докладну інформацію про організацію, її товари та послуги, а також події в житті колективу. Такий сайт служить не лише показником статусу фірми, а й загальнодоступною «вітриною», що показує рівень розвитку корпоративного стилю та культури.

Головна умова для початку просування компанії в мережі за допомогою веб-ресурсу — грамотна робота з його створення. Що для цього потрібно, розповімо про етапи.

Розробка корпоративного сайту починається з правильної постановки вимог. За великим рахунком, корпоративним сайтом зараз можна назвати все що завгодно від простенького сайту-візитки до великого порталу з інтеграцією з внутрішніми системами, корпсайту з програмою лояльності, внутрішньокорпоративного сайту, сайту-каталогу та ін. Що ж важливо розуміти і що потрібно враховувати під час вироблення вимог до майбутнього корпоративного ресурсу?

Навіщо потрібна розробка корпоративного сайту?

Зазвичай до нас надходять такі запити:

— Хочу розробити корпоративний web сайт тому що старий був створений давно і вже застарів
– потрібно створити корпоративний веб-сайт тому що компанія виходить на міжнародні ринки і їй потрібне солідне представництво
– вже створено корпсайт і потрібна його підтримка та доопрацювання
– компанія виросла в кілька разів і старий вебсайт вже не задовольняє потреби, потрібна розробка корпоративних сайтів
– потрібен великий корпоративний портал, який дозволить обслуговувати клієнтів компанії
– потрібен корпоративний веб сайт на єдиній платформі, який об’єднає представництва в різних країнах
– ми випустили новий продукт, і нам потрібна презентація продукту
– створення корпоративних веб-сайтів було розпочато з іншою компанією, але вони не змогли закінчити проект
— Виготовлення корпоративного сайту почалося на конструкторі, але надалі вимоги до сайту зросли
– нам потрібно зробити корпоративний сайт, який покаже, що ми є лідером ринку
– нам потрібна розробка корпоративного web сайту, який приноситиме продажі

Починаємо роботу з цілей розробки. Evergreen не береться за роботу над проектами які починаються з мети “шеф сказав треба”, “просто треба”, “керівництво вимагає” – такі запити означають слабке розуміння, що має бути зроблено, та шанси запустити проект, який принесе вам суттєвий результат прагнуть до нулю. Якщо ви звернетесь до нас із питанням “створення корпоративного сайту ціна яка буде?” ми все одно обов’язково почнемо з питань про цілі розробки.

Розробка корпоративного сайту – що має знати клієнт?

Насамперед клієнт має добре знати свій бізнес і бути готовим розповідати нам про нього. Адже дизайн для бізнесу вимагає уваги до деталей та глибокого розуміння цільового клієнта і чому саме він купуватиме ваш продукт.

Ми ніколи не вимагаємо від клієнта написати техзавдання на корпсайт або описувати модулі та блоки. Це – на 100% наша компетенція. Ми готові проконсультувати та провести вас через усі кроки створення бізнес сайту.

Корпоративний сайт під ключ

Створення корпоративного сайту під ключ вимагає, щоб цей процес відбувався повністю за нашими процесами. У цьому випадку клієнт довіряє професіоналізму Evergreen як консультанту і слід заздалегідь узгодженим процесом розробки.

Найкращі корпоративні сайти

Для того, щоб ресурс був ефективним знати бізнес, в якому він створюється просто необхідно. В Evergreen ми зазвичай працюємо з першими особами – власниками та директорами (рідше – галузевими директорами – CMO, CTO). Це дозволяє робити справді визначні проекти, які приносять продаж та нагороди. Іноді може здатися, що створення корпоративного сайту можна доручити випадковій або низькокваліфікованій людині, але це не так. Для створення якісного проекту потрібно приймати важливі рішення, а для цього потрібна участь осіб, які мають такі повноваження.

Створення корпоративного сайту – ключові кроки до успіху

Отже, для того, щоб створити сайт найкраще орієнтуватися на такий чеклист:

– Ви дуже добре знаєте бізнес та кінцевого покупця: хто він, його переваги, що він шукатиме, що для нього важливо, як заохотити його до покупки. Ви розумієте у чому ваше УТП (унікальна торгова пропозиція) та відмінність від конкурентів.
– Ви розумієте які бізнес-вимоги ви пред’являтимете і яке місце сайт займатиме у вашому ланцюжку продажів. Ви можете встановити KPI (ключові показники ефективності сайту). Ви розумієте, на що розробка корпоративного сайту вплине у вашому бізнесі.
– У вас є спільне розуміння, що вам подобається, а що ні, ви можете розповісти загальні базові побажання з розробки корпоративного сайту
– У вас, на стороні клієнта, є команда, яка працюватиме над сайтом. Ми рекомендуємо, щоб це був як мінімум DM (людина, яка приймає рішення) + маркетолог, а для великих проектів ми рекомендуємо залучати також власного копірайтера знайомого з вашим бізнесом та власного технічного спеціаліста.
– Ви готові до консультативного підходу, готові розглядати різні пропозиції з боку Evergreen та давати зворотний зв’язок. Зазвичай найбільше часу потрібно на етапі прототипування, при переході до технічних етапів потрібно менше вашого часу і уваги. Розраховуйте, що прототипування займе до 1,5 місяців і вимагатиме 3-4 зустрічей по 1,5-2 години.
– Ви готові тестувати та перевіряти розроблені прототипи з погляду вашого кінцевого споживача – подивіться його очима – чи зручно йому, чи є бажання купити ваш продукт на сайті?
– У вас достатньо часу на розробку – процес займає кілька місяців
– На етапі проектування ми розуміємо з якими системами ресурс має бути інтегрований – erp, crm, api, маркетингові системи
– Уже на етапі проектування ми з вами створюємо стратегію просування вашого
– Ви розумієте, що із запуском розробка не закінчується, тому що корпоративний сайт це живий проект, який вимагає підтримки та постійного зростання.


Цілі корпоративного сайту

– Залучення нових клієнтів чи партнерів.
– Комунікація із існуючими клієнтами.
– ведення облікових записів своїх клієнтів на сайті.

Корпоративний сайт доцільно створювати для підприємств із зрілою бізнес-моделлю та наявністю постійних замовників. В інших випадках рекомендуємо Landing Page.

При створенні сайту компанії необхідно дуже ретельно опрацьовувати технічне завдання, враховуючи безліч факторів – починаючи від зручності користування (usability), актуальності веб-дизайну, закінчуючи зручністю платформи (CMS) та факторами, що впливають на просування пошукових систем.

На відміну від сайту візитки або її розширеного вигляду – представницького сайту, корпоративний сайт не тільки розкриває весь обсяг корисної інформації про компанію, але й містить інструменти для обробки контенту. Він може бути інтегрований з інструментами автоматизації (ERP, КІС, CRM), що дозволяють управляти торгівлею, ресурсами, взаємодіяти з клієнтами, а також бухгалтерський облік.

Корпоративний сайт як елемент ваших бізнес-процесів

Не робіть сайти-візитки – кілька сторінок, які розповіли чим займається компанія і як з нею зв’язатися. Так, вартість розробки корпоративного сайту у форматі візитки не велика, але такий корпоративний сайт компанії вже концептуально застарів і більше не досягає мети – відвідувачі, зайшовши на такий ресурс, відчувають тугу і йдуть туди, де буде більше написано про те, що вони насправді шукають. .

Досвід показав, що для того, щоб створення інтернет сайту було успішним, потрібно лише перебудуватися з моделі «ми продаємо» на модель «вони шукають і купують». У цьому випадку корпоративний сайт повинен містити ту саму звичну інформацію про компанію та її послуги, але в тому вигляді, в якому її буде зручно знайти вашому відвідувачу, а також емоційно, яскраво і привабливо настільки, щоб відвідувачу захотілося вам зателефонувати або написати. Окрім візуального подання, сучасний корпоративний сайт інтегрований у всі процеси компанії, дивіться схему нижче. Розробка корпоративного сайту ціна такого рішення вища, ніж “візитового” сайту але такий сайт це крок до digital’ізації процесів та дає великий простір для

Чому клієнти довіряють нам створення корпоративних сайтів

01 Прозорий офіційний договір, в якому враховано інтереси наших замовників та мінімізовано ризики спірних ситуацій під час виготовлення корпоративного сайту.

02 Унікальні сучасні дизайн-рішення, що розробляються індивідуально для кожного нашого замовника.

03 Коректна робота сайту на смартфонах, планшетах, ноутбуках, стаціонарних ПК, а також у всіх популярних браузерах.

04 Зручна система керування сайтом (CMS 1С-Бітрікс або WordPress), а також безкоштовне навчання роботі з адмін-панеллю.

05 Ми гарантуємо підвищений рівень безпеки сайтів за рахунок спеціальних програмних налаштувань, які убезпечать сайт Вашої компанії від зловмисників.

06 Сайт Вашої компанії повністю відповідатиме Вашим бізнес завданням, корпоративним стандартам і перевершить усі Ваші очікування.

6 секретів успішного корпоративного сайту

Індивідуальний дизайн

Потрапляючи на простори інтернету, ваш корпоративний сайт ризикує відразу загубитися і для того, щоб виділитися, йому потрібний індивідуальний дизайн. Створення унікального та лаконічного дизайну підкреслить діяльність вашої компанії, допоможе утримати потенційного замовника на сайті з перших секунд. Далі в хід набуває змісту сайту.

Зручна cms

Не кожна компанія, яка створює корпоративний сайт, має в штаті IT-фахівець. А великому бізнесу буде чим поділитися з відвідувачами свого сайту. Тому, щоб розміщувати або коригувати контент на сторінці, сайт має мати зрозумілу і зручну адмін-панель.

Підвищена безпека сайту

У корпоративного сайту обов’язково має бути високий рівень захисту від злому.

Сьогодні на просторах інтернету існує багато різних «хуліганів», які подекуди просто заради забави можуть зламати ваш сайт, зіпсувавши тим самим вашу репутацію.

Поглиблена система аналітики

Створення корпоративного сайту та підключення до нього Google Analytics дозволяє аналізувати трафік сайту та проводити аналіз поведінки відвідувачів на ньому. Крім цього, завдяки системам аналітики можна аналізувати витрати на той чи інший канал реклами.

Адаптація під мобільні пристрої та HD-формат моніторів

Сучасний швидкий темп життя вносить свої коригування та створення дизайну корпоративних сайтів. Багато користувачів інтернету сьогодні для входу в мережу використовують смартфони, і для того, щоб ваш сайт був успішним, він має бути адаптований до різних мобільних пристроїв. Наші дизайнери створюють макети для сайту компанії у трьох різних версіях – для планшетів, смартфонів та настільних ПК. До того ж ми можемо створити для вас макет і під НD-монітори, які набирають все більшої популярності. Для досягнення успіху треба діяти та створювати з випередженням часу.

У розробці корпоративних сайтів беруть участь

Менеджер проекту

— Відповідальний за розробку проекту в обумовлені терміни. Ця людина виступає посередником між замовником та виконавцями та стежить за тим, щоб були враховані та реалізовані всі побажання.

Дизайнер

Розробить макет корпоративного сайту із дотриманням фірмового стилю компанії. Завдання дизайнера – створити дизайн-макет, що асоціюється з компанією-замовником, використовуючи фірмові кольори, логотип та інші атрибути впізнаваності.

Копірайтер

Імідж фірми формується, зокрема, успішним текстом, правильно поданої інформацією, вмінням оперувати точними даними, цифрами, фактами. Правильне подання формує довіру клієнтів.

Інтернет маркетолог

аналізує специфіку ринку та рівень конкуренції, щоб сформувати рекламну концепцію сайту та акцентувати увагу на перевагах, які будуть враховані у процесі розробки.

Фахівці з програмування та верстки

адаптують сайт компанії для екранів будь-якого формату та дозволу, налаштують форму для замовлення та зворотного зв’язку, розроблять можливість подальшого управління інформацією на сайті.


Що має містити сайт компанії

Дизайн, що не відволікає від змісту

Сайт компанії 2021 будується довкола маркетингової мети. У 2020-х продаж первинні, і тренди веб-дизайну буквально побудовані навколо того, щоб робити сторінки зручними, наочними, приємними для перегляду на різних екранах і в будь-який час доби. Наприклад, нічна тема – це вже плюс до утримання відвідувача на сайті, а вдале поєднання паралаксу з мінімалізмом – естетика, що водночас сприяє кращому сприйняттю контенту.

Контент, який дозволяє продемонструвати продукти компанії

Наочна презентація продуктів – товарів чи послуг – затримує відвідувача на сайті, допомагає йому швидше прийняти рішення про покупку, добре запам’ятовується, викликає довіру. У більшості інтернет-користувачів досить висока швидкість доступу та безлімітний трафік, вони готові дивитися відео, перегортати галереї з якісними фотографіями, вивчати 3D-моделі, ходити по підприємству в рамках віртуального туру, якщо ви це їм запропонуєте.

Адаптивність під різні пристрої

Неможливо сформувати універсальне зведення правил щодо адаптивності будь-якого бізнес-сайту, тому що будь-яка опція – це додаткові витрати, які мають бути доцільними. Але робити корпоративний сайт адаптованим до перегляду з мобільного в 2021 обов’язково, добре також передбачити підтримку голосового управління інтерфейсом, нічний режим та зв’язку з програмами для зворотного зв’язку.

Інструменти для збору даних та аналітики

Сайт компанії — ваше джерело інформації про тих, хто цікавиться компанією, і як вони це роблять. Тому інструменти для аналітики та всілякі доречні форми для збору даних потрібні обов’язково. Які дані збирати і що з ними далі робити — вирішує маркетолог, що говорить про нерозривний зв’язок між розробкою корпоративного сайту та його подальшим просуванням.

Конкретні пропозиції зрозумілі потенційним клієнтам

Сайт компанії у 2021 році перетворився з іміджевого атрибуту на канал комунікації з потенційними та існуючими клієнтами. Якщо кожен, хто на нього заходить, розумітиме, що являє собою компанія і чим вона може бути корисна, — то конверсія з лояльного покупця, що цікавиться, буде стабільно високою.

Можливості для взаємодії аудиторії з компанією

Чати підтримки, боти, можливості для зв’язку в месенджерах та інші точки контакту з аудиторією – must have для сайту компанії у 2020-х. Дайте людині можливість запитати, уточнити, з’ясувати, дати зворотний зв’язок, і ви отримаєте його контакти та увагу – гарну базу для успішного продажу.

Елементи сайту компанії

– Про компанію – визначення, місія, історія, співробітники.
– Корпоративні новини – внутрішні події, зовнішні заходи, розпорядження.
розсилки
– Модуль комунікації – контакти організації, форма зворотного зв’язку, форум, корпоративний чат.
— Торговий модуль — каталог товарів та послуг, замовлення, доставка.
– Наші клієнти – список найбільших замовників, відгуки.
– Наші роботи – кейси з демонстрацією завдань замовників та етапів їх вирішення.
– Документи – ліцензії, дозволи, допуски, установчі.

Постановка цілей

Почніть із визначення мети: навіщо необхідна розробка корпоративного сайту компанії, як залучити на нього відвідувачів та отримувати від цього прибуток? Наприклад, якщо ви збираєтеся створити інтернет-магазин, користувачів можна залучати з пошукових систем і соціальних мереж, а також розсилок і реклами.

Популярні цілі створення сайту компанії

– Майданчик для прямої реклами та демонстрації досягнень (кейси).
– Офіційна презентація компанії.
— Онлайн та офлайн торгівля — додатковий канал продажів.
– Зв’язок із споживачами для післяпродажного супроводу товару/послуги (консультації, техпідтримка).
— PR-просування бренду та керівників.
— Рекрутинг нових працівників.
— Підвищення впізнаваності компанії.
– Створення позитивної репутації та підвищення довіри до бренду.
— Залучення потенційних інвесторів.
– Дотримання вимог закону – відкритість інформації, фінансові звітності.
– Некомерційні цілі – благодійність, соціальні акції.

Розробка корпоративного сайту включає низку етапів:
Аналіз

Створення корпоративного сайту починається зі знайомства із замовником та його бізнесом. Відповідальний менеджер проводить низку зустрічей із клієнтом, виявляючи ключові особливості бізнесу, специфіки ринку, аспектів діяльності компанії, а також чітко прописуючи портрет цільової аудиторії. Адже створення сайту компанії потребує глибокого занурення в бізнес клієнта з метою вирішення покладених на проект завдань.

Рішення

Наступний крок — складання технічного завдання для майбутнього корпоративного веб-сайту. Наші фахівці формують документ, згідно з яким проходитиме подальший процес розробки. Коли ТЗ затверджено обома сторонами, ми розпочинаємо наймасштабніший і найважливіший етап — безпосередньо розробку сайту.

Впровадження

Створення корпоративних сайтів складається з кількох етапів, і загалом займає від 30 днів. Насамперед, спеціаліст з юзабіліті розробляє архітектуру сторінок веб-проекту, після чого креативна команда продумує «фішки» та деталі, за допомогою яких можна досягти унікальності сайту, підкресливши особливості компанії, її дух та характер. Далі все вигадане відображається на дизайн-макеті майбутнього сайту, а потім все намальоване переноситься в інтернет, за допомогою верстки і програмування.

Запуск

Коли сайт наповнений та пройшов перевірку на якість, ми розміщуємо його на домені клієнта, налаштовуємо хостинг та навчаємо замовника працювати з ресурсом. Завдяки тому, що ми використовуємо в розробці систему управління сайтом MODX (адмінка сайту), процес взаємодії для клієнта зі своїм ресурсом гранично зрозумілий і простий. Розробка корпоративних сайтів — це лише вершина айсберга, логічним продовженням якої стане просування сайту в Інтернеті.

Бюджет на розробку корпоративного сайту

Щоб розрахувати трудомісткість, розподіліть завдання так, щоб на кожну з них поставити одну людину. Заповніть ще одну таблицю з назвою завдання, виконавцем, кількістю годин, які потрібні на виконання. Знаючи ставку кожного співробітника за годину, можна приблизно розрахувати витрати на роботу.

Для планування терміну проекту, розпишіть отриманий годинник по днях для кожного спеціаліста, а потім підсумуйте результат.

Вибір CMS

Content Management System (CMS) або «движок» — система для керування вмістом. Її вибір залежить, насамперед, від необхідної функціональності та поставлених завдань.

Так, для популярних безкоштовних CMS (WordPress, Joomla, MODX) існує безліч різних плагінів, створюваних самими користувачами. Набір інструментів дозволяє доопрацювати функціональність адміністративної панелі під себе. Крім цього, до переваг такого вибору відносяться: простота і зручність у використанні, можливість створити сайт всього за кілька годин. Єдиний великий недолік безкоштовних CMS — через його популярність хакери намагаються скористатися його вразливістю і цим взяти сайт під свій контроль або отримати закриту інформацію.

Ці варіанти дають змогу розміщувати контент без спеціальних навичок. Однак, якщо у пріоритеті стоїть завдання реалізувати гнучкий та унікальний набір функцій, то найкращим рішенням стане створити корпоративний сайт на платформі власної розробки.

Дизайн

Зовнішній вигляд майданчика слід розробляти відповідно до спрямованості бізнесу. Якщо потрібний корпоративний сайт у традиційному сенсі, то цілком підійде мінімалістичний дизайн. Якщо компанія продає дорогі таунхауси, то можна додати ефект розкоші, а для туристичних агенцій зробити акцент на фотографіях і графіці, пов’язаних з відпочинком.

Можна заздалегідь розробити брендбук, у якому буде детально розписано фірмовий стиль. Виберіть 3-4 відтінки, на які варто спиратися під час розробки дизайну. Цей документ буде незамінним для створення рекламної продукції.

Грамотно зверстаний ресурс має бути адаптивним, по-перше, для різних дозволів екранів — телефонів, планшетів, комп’ютерів, а по-друге, для основних браузерів. Перевірити адаптивність можна за допомогою різноманітних інструментів. Наприклад, Google Mobile Friendly. Достатньо вставити в рядок повний URL та отримати звіт. Перевірка займе трохи більше хвилини.

Юзабіліті

Показник простоти та зручності роботи користувача з сайтом – один із важливих елементів, що безпосередньо впливають на успіх ресурсу. Юзабіліті (від англ. usability — «зручність використання», «ергонормічність») оцінює те, чи зможе відвідувач відразу зрозуміти, що йому пропонують і налагодити взаємодію з продуктом за запропонованим сценарієм.

Поради щодо покращення юзабіліті сайту

– Структура корпоративного сайту має бути зрозумілою та містити зручну навігацію.

– Кожна сторінка має спонукати потенційного клієнта вчинити одну цільову дію. Наприклад, на сторінках категорій продукції відвідувач визначається різновидом товару.

– Необхідно надати відвідувачу зручний фільтр вмісту, корисний опис позицій.

– Не слід перевантажувати сторінки непотрібними елементами.

– Розташуйте корисну інформацію на видному місці, щоб користувач міг швидко її знайти.

– Ключові елементи сторінки повинні бути розташовані ближче до лівого верхнього краю макету.

– Відстежуйте швидкість завантаження – кожна зайва секунда може коштувати втраченого відвідувача. Цей параметр треба прагнути покращувати постійно. Читайте про це у нашій статті про те, як прискорити завантаження сайту.

– Не пропускайте з уваги навіть дрібні деталі. Здавалося б, незначні елементи дизайну — товщина плашки, висота шрифту, розташування кнопки можуть стати вирішальними в тому, яким чином відвідувачі відреагують на сайт.

Верстка та програмування

Верстальник «натягує» готовий графічний макет на веб-сайті. Він переводить графічні файли в HTML-сторінки за допомогою мов розмітки та каскадних таблиць стилів CSS.

Фахівець програмує колірну палітру, задає шрифти, визначає розташування, зовнішній вигляд та функціонал елементів – меню, інтерфейсу, форм, кнопок та посилань. У результаті, верстальник створює HTML-шаблон, за яким можна будувати всі сторінки сайту.

Якщо сайт працює на CMS, то після верстки у справу вступає програміст. Він встановлює адміністративну панель сервера, після чого редагує код, налаштовує необхідні модулі. Цей спеціаліст також підключається до роботи, коли йде настроювання роботи серверної (бекенд) частини сайту.

Наповнення сайту

Визначте, яка інформація публікуватиметься, чи корисна вона для користувачів. Контент повинен відповідати на запити цільової аудиторії доступною їй мовою.

Популярні види контенту для корпоративних сайтів

— Новини організації, огляди нової продукції.
— Інформаційні та експертні статті, що відповідають сфері бізнесу. Вони допоможуть збільшити трафік та показати рівень вашого професіоналізму.
— Контент користувача — відгуки про продукт і компанії в цілому.
— Контент, що продає. Здебільшого він розміщується на лендингах, але цілком підійде і для класичних корпоративних сайтів.
– Мультимедійний контент – фото, відео, 3d-зображення. Особливо важливим є, якщо потенційний покупець спирається на зовнішній вигляд продукції.

Не забувайте про читабельність текстів. Тексти повинні містити підзаголовки та марковані списки, щоб відвідувачу було легше сприймати інформацію.

Унікальний контент – запорука довіри відвідувачів сайту. Тому намагайтеся робити його самостійно, а не переписувати чужі роботи іншими словами або користуватися фото-відео стоками. Матеріали можна додатково розміщувати у соцмережах, а також створити канал на YouTube для корпоративних відео.

Висновок

Зробити корпоративний сайт – завдання не з легких. Але якщо заздалегідь продумати кожну дрібницю, то можна отримати ефективний бізнес-інструмент, який швидко себе окупить і почне приносити стабільний прибуток.