Якщо ви маєте досвід у сучасному діловому світі, ви знаєте про необхідність створення переконливого заклику до дії (CTA). Кажуть, що заклик до дії є серцевиною маркетингової кампанії та центром управління вашим брендом. Хоча ваш CTA повинен бути простим, він також має бути унікальним і впливовим на свідомість читача. Переконливий заклик до дії працює без маркетингових стратегій для досягнення прибутку. Коли ви пишете заклик до дії, ви підсумовуєте все, над чим працювали, у кількох фразах. Більшість кнопок з закликом до дії мають текст із двох-трьох слів, наприклад, “Купуйте тут” або “Зв’яжіться з нами зараз”.
Майте на увазі, що це означає, якщо ви хочете вкласти свої ресурси та знання в створення ідеального заклику до дії. Перш ніж розробити корпоративний сайт для свого бізнесу, варто ознайомитися з прикладами закликів до дії.
Що таке заклик до дії?
Заклик до дії – це фраза, речення або інформація, розміщені на сайті з метою викликати негайну реакцію клієнтів. Багато власників корпоративних сайтів мають свою стратегію розташування кнопок CTA на своїх платформах. Заклик до дії – це конкретний погляд або набір фактів про товар чи послугу, готових до продажу. Це витончений спосіб спонукати людей до бажаної дії, наприклад, інвестування у ваш бізнес або скористання вашими послугами.
Ефективний заклик до дії надихає клієнтів, не наказуючи їм зробити щось. Коли клієнти відчувають, що купують продукти на вашому корпоративному сайті з власної волі, ви розумієте, що створили ідеальний заклик до дії. Його створення є дуже важливим, оскільки клієнти можуть бажати купувати у вашому магазині, але намагатимуться уникати цього з різних причин.
Чому це важливо?
Потужні CTA є ключовим фактором успіху багатьох маркетингових ініціатив на корпоративному сайті. Відсутність чіткого заклику до дії призводить до невпевненості користувачів у наступних кроках або зменшує їх переконаність у виконанні початкових намірів. Це має негативний вплив на ключові показники ефективності, такі як потенційні клієнти, продажі, конверсійний коефіцієнт та трафік. Основою цих показників успіху, в кінцевому підсумку, є сам заклик до дії. Направляючи користувачів на виконання певних дій та/або спрямовуючи їх до очікуваних результатів, ви автоматично наближаєте корпоративний сайт до залучення нових потенційних клієнтів та збільшення конверсій. Отже, успіх насправді залежить від впливового заклику до дії.
Де включити заклик до дії?
Заклик до дії можна використовувати на будь-якому етапі маркетингової стратегії. Включаючи чіткий CTA кожного разу, коли ви бажаєте, щоб ваші клієнти виконали певну дію, ви можете керувати поведінкою споживачів на кожному етапі процесу покупки. Наведені нижче приклади закликів до дії демонструють деякі найкращі практики розташування CTA.
Веб-сайт / цільові сторінки
Потужні заклики до дії, розміщені у різних розділах корпоративного сайту, значно підвищують ймовірність конверсії. Незалежно від характеру сайту, ви маєте бажання надати всім відвідувачам широкі можливості виконувати дії, що сприятимуть досягненню ваших бізнес-цілей. Давайте розглянемо приклад від Party Help, де на цільовій сторінці розміщені CTA на трьох різних місцях. Це, безумовно, підвищує ймовірність переходу користувача.
Статті блогу
Завдяки закликам до дії ви спонукаєте своїх читачів до виконання більш конкретних дій, ніж просто читання. Що саме ви хочете, щоб вони зробили після прочитання блогу? На якій платформі вони мають перейти далі? Тут саме ваш CTA відіграє роль у переконанні користувачів, що виконання певних кроків наблизижує до мети корпоративного сайту. У Digital Wise ми включаємо цю форму з помітним закликом до дії в кінці кожної статті блогу, щоб читачі могли перейти до наступного етапу.
Оголошення в соціальних мережах
Спонсорована реклама на соціальних мережах, таких як Facebook і Instagram, завжди повинна містити заклик до дії (CTA), щоб підтримувати ваше початкове маркетингове повідомлення. Додавання CTA природним чином стимулює аудиторію до виконання конкретних дій після зацікавлення рекламою на корпоративному сайті. Типові CTA в оголошеннях містять кнопки “Дізнайтеся більше” або “Зв’яжіться з нами”. Ви також можете використати CTA в креативі.
Як створити ефективні CTA?
При створенні заклику до дії варто враховувати безліч різних елементів. Найкращий CTA є тим, що чіткий, цінний та достатньо переконливий, щоб викликати бажання діяти. Ось основні поради, які варто враховувати при розробці стратегії CTA.
1. Створіть ціннісну пропозицію
Маркетинг, по суті, полягає в тому, щоб виявити проблеми і/або потреби клієнтів та надати різноманітні рішення, що задовольняють їх, забезпечуючи цінний досвід у процесі. Ваш заклик до дії повинен чітко це відображати.
У той же час, як рекламна кампанія має викликати проблему або переконати цільову аудиторію в необхідності нових потреб, завдання CTA полягає в тому, щоб переконати, що існує цінне рішення, готове задовольнити клієнта. Створення чіткої ціннісної пропозиції корпоративного сайту, що прямо стосується потреб клієнта, є ефективним та переконливим способом стимулювання дії.
Часто виникає розбіжність між повідомленням реклами і закликом до дії, що не відповідає загальній меті. Наприклад, реклама, що пропонує недорого відпочинок з закликом “завантажити”, є несумісною і створює плутанину, оскільки заклик “забронювати зараз” відповідатиме змісту оголошення. Будь-яка невизначеність стосовно значення кнопки CTA часто заважає користувачам виконати дію. Тому написання заклику до дії, спрямованого на цінність і повністю відповідного початковій проблемі або потребі клієнта, гарантує, що користувачі чітко розуміють потенційну вигоду та вирішення їхніх проблем. Це, в свою чергу, збільшує ймовірність виконання дії.
2. Створіть терміновість
Заклик до дії, який викликає у користувачів відчуття терміновості, є дуже ефективним способом переконати аудиторію вжити заходів. Заклик до дії повинен бути достатньо переконливим, щоб користувач відчував терміновість переходу до наступного кроку та виконання необхідної дії.
Заклики до дії, які містять кінцевий термін, швидше за все, спонукають до дії та діють як негайний мотиватор для залучення кліків. Стимулювання відчуття негайної дії серед користувачів також можна досягти за допомогою дизайну та копії, що оточують CTA. Наприклад, виділений та привабливий дизайн, що пропонує терміновий розпродаж, набагато важче проігнорувати.
Ця тактика також змушує клієнтів вжити певних дій, щоб уникнути страху втрати – поширеного відчуття серед користувачів у онлайні. Думка про втрату можливості, що більше не повторитися, є ідеальним способом стимулювати до дії.
3. Пропонуйте емоції та персоналізацію
Розуміння впливу маркетингу на емоції споживачів суттєво сприятиме підвищенню ефективності CTA з рівня “хороший” до “видатний”. Створення емоційного зворотного зв’язку виступає як потужна зброя в маркетингових повідомленнях корпоративного сайту, і все це зводиться до ключової концепції, що показує, що емоційний зв’язок лежить в основі багатьох споживчих рішень. Таким чином, стимулювання емоцій спонукатиме клієнтів приділити увагу та виявити активність.
Емоційне повідомлення в CTA зазвичай передається не прямо, а через натхнення уяви, зокрема спонукає до конкретної, але емоційно насиченої реакції.
Для досягнення бажаного ефекту в своїй стратегії CTA варто включити потужні та вагомі прикметники. Наприклад, “Знайди свій будинок мрії разом з нами”. Таким чином, компанії, що займаються нерухомістю, залучають реалістичні почуття споживачів та емоційно спонукнути їх до задоволення власних бажань.
Ще один спосіб викликати емоції – це підкреслити особистий характер через емоційні тригери, такі як довіра, належність та зв’язок. Створення повідомлення з CTA, що враховує ці емоції, сприятиме збільшенню кількості кліків та спонукає до дій з боку споживачів.
4. Захоплюйте користувачів за допомогою дизайну
Ефективний заклик до дії у корпоративному сайті повинен мати не лише відповідний текст, але й привабливий дизайн. CTA повинен негайно привертати увагу аудиторії, роблячи його непропускним. Ось 5 прийомів, які можна врахувати при створенні CTA та порівняти їх з наведеним нижче прикладом.
Форма: Заклик до дії має виглядати як кнопка – прямокутний та виражений. Інтерактивність CTA має бути очевидною вже на перший погляд, щоб стимулювати конверсії та трафік (користувач повинен зрозуміти, що цей прямокутник потрібно “клацнути”).
Колір: Існує щонайменше три кольори, які повинні гармоніювати разом, щоб максимізувати ефект CTA. Це колір фону кнопки та колір тексту кнопки. Використання контрастних кольорів для кнопки на тлі платформи приверне увагу та зробить його помітним. Крім того, колір тексту також має відрізнятися від кольору кнопки.
Зверніть увагу, що CTA є найважливішим елементом, тому інші кнопки повинні бути менш виразними та мати менш контрастну колірну схему, щоб збільшити увагу навколо CTA.
Текст: Переконайтеся, що текст у кнопці з CTA достатньо великий, щоб користувачі могли легко прочитати його та звернути на нього увагу, але не надто великий, щоб не відштовхувати користувачів.
Розмір: Зазвичай на екрані першими привертають увагу об’єкти більшого розміру. Тому CTA має бути більшим за решту кнопок.
Розміщення: Завжди звертайте увагу на розміщення CTA. Створення порожнього простору навколо кнопки CTA привертає окo і підсилює її.
5. Постійно тестуйте та вдосконалюйте
Ми наголошували на створенні ефективної стратегії заклику до дії, але як ви дізнаєтесь, чи вдалося вам це зробити правильно? Відповідь – A/B тестування.
A/B-тестування дозволяє порівняти дві версії змінної, якою в даному випадку є кнопка CTA, щоб визначити, який варіант має максимальний вплив на користувачів.
Кнопки CTA є чудовим місцем для початку A/B-тестування корпоративного сайту, оскільки навіть найменші та найпростіші зміни мають значний вплив. За допомогою A/B-тестування ви приймете рішення на основі даних для оптимізації вашої стратегії CTA та покращення ключових показників ефективності.
Немає універсального рецепту для створення ефективного заклику до дії, тому тестуйте різні елементи кнопки CTA. Почніть з простих змін, таких як колір або розмір тексту, щоб визначити їх вплив на вашу аудиторію. Які кольори привертають більше уваги або який розмір тексту сприяє вищому рівню клікабельності? Продовжуйте задавати ці питання та аналізувати результати.
Зрештою, єдиний спосіб постійного вдосконалення – це продовжувати тестувати, оскільки це найефективніший спосіб переконатися, що ви максимізуєте всі можливості для отримання бажаної реакції від аудиторії.
Висновок
Заклик до дії повинен бути стратегічним і переконливим, щоб отримати вражаючі результати від цільової аудиторії. Слабкий заклик до дії суттєво впливає на конверсії, оскільки користувачі втрачують бажання продовжувати дії.
Хороший заклик до дії означає, що він чітко вказує користувачам, яку дію ви хочете, щоб вони здійснили. З багатьма варіантами і відволікаючими факторами, треба мати чітке розуміння того, яку реакцію ви очікуєте після перегляду вашого повідомлення.
Ефективні стратегії, які були висвітлені у цьому блозі, гарантують, що ваш заклик до дії буде правильно розміщено, допоможе вам зв’язатися з аудиторією та досягти ваших бізнес-цілей.