Як редизайн сайту збільшує конверсію

Picture of Дмитро Сурков
Дмитро Сурков

Засновник Digital Wise.
Розробник сайтів.


    Розглядаєте редизайн сайту? Чудово! Редизайн – це ефективний спосіб покращити конверсію клієнтів. В цій публікації ми поділимося кількома порадами щодо редизайну, які допоможуть залучити більше клієнтів. Залишайтеся з нами, адже ми маємо для вас корисні поради!

    Редизайн сайту – це процес оновлення або повного відновлення. Існує безліч причин, чому компанія потребує оновлення сайту. Деякі з них включають покращення взаємодії з користувачами, виправлення несправностей, реструктуризацію для кращого відповідності маркетинговим цілям, оптимізацію шляху покупця, адаптацію для різних пристроїв або оновлення дизайну. Давайте детальніше розглянемо кожен з цих факторів.

    Причини, чому вашій компанії може знадобитися редизайн веб-сайту

    застарілий сайт

    Покращення взаємодії з користувачем

    Взаємодія з користувачем (UX) – це практика, спрямована на покращення якості взаємодії користувачів з сайтом та їх сприйняття його. UX-дизайн передбачає ознайомлення з користувачами, розуміння їх потреб і цінностей, а також оцінку їхніх навичок, враховуючи при цьому бізнес-цілі. Основна мета редизайну сайту, зорієнтованого на користувача, полягає в тому, щоб забезпечити кращий досвід для кінцевих користувачів вашої продукції або послуг, забезпечуючи їх ефективність та зручність використання. Найкращі практики UX спрямовані на покращення якості взаємодії користувачів з вашим бізнесом, забезпечуючи надання продуктів, які користувачі цінують та легко використовують.

    Є декілька способів покращити взаємодію з користувачем на вашому веб-сайті:

    • Проведіть аудит поточного сайту, щоб зрозуміти, як користувачі зараз з ним взаємодіють. Скористайтеся контрольними списками редизайну сайту, щоб переконатися, що охопили всі необхідні елементи свого редизайну.
    • Зосередьтеся на шляху користувача та створіть сайт, на якому легко орієнтуватися.
    • Використовуйте програмне забезпечення для аналізу сайту, щоб визначити, як дизайн впливає на поведінку користувачів на сайті. Покращення UX в редизайні сайту призведе до збільшення кількості конверсій на сайті та покращення загального досвіду користувача.

    Несправний веб-сайт

    Сайт може містити неробочі посилання, застарілі пропозиції або застарілі макети, які вже не є оптимальними. Навіть здається, що ці проблеми незначні, вони суттєво впливають на трафік сайту.

    Реструктуруйте свій сайт відповідно до його маркетингових цілей

    Для досягнення відповідності маркетинговим цілям сайту, необхідно враховувати декілька ключових моментів. По-перше, оцініть поточний стан сайту, щоб зрозуміти, що працює добре, а що потребує вдосконалення. Далі, складіть контрольний список для редизайну сайту, який буде вам керівником проекту. Зосередьтесь на шляху користувача та зробіть його максимально зручним. Не забудьте оптимізувати елементи сайту, які сприяють конверсіям, такі як виклики до дії та цільові сторінки. Дотримуючись цих рекомендацій, ви створите сайт, який допоможе вам досягти маркетингових цілей.

    Оптимізація шляху покупця

    Шлях відвідувача – це послідовність кроків, яку здійснює покупець, щоб придбати новий продукт або послугу. Цей процес охоплює усвідомлення, розгляд  нового продукту або послуги покупцем та прийняття рішення про покупку.

    Розуміння шляху аудиторії  має велике значення, оскільки допомагає торговим представникам краще співпереживати з покупцями та позиціонувати свій продукт або послугу на цьому шляху. Розуміючи проблеми та труднощі, з якими стикаються покупці на цьому шляху, торгові представники пропонують рішення, яке відповідає їхнім потребам.

    Є кілька речей, які ви зробете, щоб краще відповідати шляху покупця:

    • Переконайтеся, що сайт простий у навігації, щоб клієнтам не довелося витрачати час на пошук того, що вони шукають. Також переконайтеся, що сайт оптимізований для мобільних пристроїв, оскільки все більше покупців здійснюють покупки на своїх телефонах.
    • Зробіть свій сайт більш інтерактивним. Дозвольте покупцям ознайомлюватися з вашими продуктами та надайте їм можливість поставити запитання або отримати допомогу від торгового представника. Це допоможе клієнтам почуватися комфортно, здійснюючи покупку на сайті.
    • Переконайтеся, що сайт оновлюється за останніми технологіями. Під час редизайну сайту використовуйте адаптивний дизайн, щоб переконатися, що сайт добре виглядає на будь-якому пристрої, і використовуйте інтерактивні інструменти, такі як відео, щоб залучити покупців.

    Дотримуючись цих порад, ви зробите редизайну сайту, щоб він краще відповідав шляху клієнта, і збільшити свої шанси залучити більше клієнтів.

    Сайт не адаптований до мобільних пристроїв

    Адаптивність сайту є ключовим фактором для забезпечення найкращого користувацького досвіду. Зростає популярність використання мобільних пристроїв для доступу до Інтернету, тому наявність оптимізованої версії для мобільних пристроїв є критичною. Інакше, користувачам буде складніше навігувати, що призведе до того, що вони покинуть сайт та перейдуть до конкурентів.

    Крім того, Google приділяє велику увагу швидкості реагування сайту при визначенні його рейтингу. Тому, якщо сайт не оптимізований для мобільних пристроїв, його позиція в результатах пошукових запитів (SERP) може бути нижчою. Щоб успішно конкурувати з іншими підприємствами, необхідно забезпечити, щоб сайт відповідав усім потребам і вимогам сучасних користувачів.

    Використання адаптивного дизайну дозволяє об’єднати вміст сайту без необхідності створювати окремі версії для різних пристроїв, спрощуючи процес сканування та індексування вмісту сайту Google.

    Якщо ви не впевнені, чи ваш сайт є адаптивним, рекомендується скористатися тестом Google для мобільних пристроїв. Цей інструмент аналізує сайт та повідомляє про можливі проблеми, які потребують виправлення.

    Застаріле брендування

    Брендінг допомагає клієнтам впізнати, запам’ятати та налагодити зв’язок з компанією та її продуктами чи послугами.

    Чимало компаній стикаються з проблемою застарілого бренду, що серйозно впливає на сприйняття їх клієнтів. Якщо бренд застарів, вас перестануть сприймати серйозно.

    З іншого боку, брендинг компанії повинен узгоджуватися з дизайном сайту. Якщо недавно ваша компанія була перебрендована, вам потрібно внести відповідні зміни у дизайн сайту, щоб відобразити ці нововведення. Перебрендованим компаніям слід оновити не тільки логотип, а контент, що використовується на сайті.

    Збільшення конверсії клієнтів

    Ваш сайт функціонує, але не забезпечує достатньої кількості конверсій. Щоб вирішити цю проблему, необхідно переглянути шляхи збільшення конверсії та внести необхідні зміни у редизайн сайту з метою привернення більше потенційних клієнтів.

    Існує безліч способів перетворити відвідувачів сайту на клієнтів, проте найефективніші методи включають створення привабливих пропозицій, оптимізацію цільових сторінок та використання форм для залучення потенційних клієнтів. Крім того, оновлений дизайн сайту підвищить конверсію, забезпечивши простоту використання, а також позитивну взаємодію з користувачем.

    Контрольний план для редизайну веб-сайту

    Редизайн вашого сайту матиме великий вплив на досвід клієнтів/відвідувачів. Переконайтеся, що ви все спланували, перш ніж діяти.

    Перевірте свій поточний сайт

    Щоб перевірити поточний сайт, вам погляньте як на його дизайн, так і на функціональність. Обов’язково враховуйте, наскільки він відповідає вашим маркетинговим цілям і наскільки простий у використанні для клієнтів.

    Аудит дизайну вашого сайту:

    • Подивіться на макет вашого сайту, колірну схему, шрифти та зображення. Чи всі вони добре працюють разом?
    • Чи легко орієнтуватися на сайті? Чи можуть клієнти швидко та легко знайти те, що вони шукають?
    • Чи оновлений дизайн сайту? Або це виглядає застарілим і несвіжим?

    Аудит функціональності вашого сайту

    Перевірте, наскільки добре сайт працює з технічної точки зору. Для цього візьміть до уваги ці KPI (ключові показники ефективності):

    Кількість відвідувань/відвідувачів/унікальних відвідувачів

    Кількість відвідувань вказує на те, скільки окремих осіб звертається до сайту, і допомагають оцінити ефективність маркетингових зусиль і популярність сайту. Відстеження цього показника дозволяє виявити періоди, коли трафік зменшується, та здійснити аналіз причин. Рекомендуємо включити цей параметр у аналітику під час редизайну сайту, щоб отримати більш детальну інформацію про трафік.

    Показник відмов

    Відображає відсоток відвідувачів, які залишають сайт після перегляду лише однієї сторінки. Це показник ефективності сайту, оскільки він показує, наскільки зацікавлений контент привабливий для відвідувачів. Велика кількість відмов свідчить про необхідність змін у дизайні сайту, який зробить його більш привабливим. Перед редизайном варто уважно розглянути цей параметр і вжити заходи для залучення більше клієнтів.

    Час на сайті

    Час перебування на сайті показує, як довго відвідувачі перебувають на сайті в хвилинах або секундах. Чим більший час перебування, тим більше ймовірність, що відвідувач стане клієнтом. Існує декілька способів збільшити час перебування на сайті, зокрема покращення дизайну під час редизайну, додавання цікавого контенту та зручної навігації.

    Технічний аналіз SEO та рейтинги ключових слів

    Для досягнення успішної оптимізації сайту, зрозумійте, які запити приносять найбільше трафіку та які з них потребують акцентування на новому сайті. Проведений аналіз SEO також допомагає визначити необхідність перенаправлення існуючих URL-адрес на нові. Відстеження рейтингів SEO до та після редизайну сайту дозволяє оцінити вплив проекту на видимість сайту в пошукових системах та органічний трафік. Якщо після редизайну ви помітите зниження рейтингу SEO, це дасть змогу вжити заходів для його покращення.

    Авторитет домену

    Це оцінка, розроблена компанією Moz для вимірювання ефективності доменного імені сайту у маркетинговому контексті. Оцінка знаходиться на логарифмічній шкалі від 0 до 100, де вищі значення вказують на більший рейтинг сайту на сторінках результатів пошукових систем (SERP). Авторитет домену – один з багатьох факторів, які Google використовує для визначення рейтингу сайту в SERP. Чим вищий рейтинг, тим більші шанси мати високий рейтинг в пошукових системах за відповідними ключовими словами.

    Кількість нових конверсій форми

    Для успішної оптимізації нового сайту подивіться, скільки потенційних клієнтів генерує сайт в даний час, і встановити SMART-цілі (конкретні, вимірювані, досяжні, реалістичні та часові) для нового проекту.

    Після аналізу сайту рекомендується розпочати впровадження змін на основі отриманих даних. Добре спланована стратегія редизайну є ключовим фактором успіху, тому виробіть чіткий план дій перед початком редизайну сайту. Дотримання порад, наведених у цій статті, допоможе успішно розпочати проект.

    Визначте цілі свого нового веб-сайту

    Один зі способів визначення цілей сайту полягає у розгляді того, що хочете досягти на своєму сайті. Чи маєте на меті збільшити кількість потенційних клієнтів або продажів? Або ж прагнете збільшити відвідуваність сайту? Після того, як з’ясуєте, чого саме ви хочете досягти, визначите конкретні цілі, досягнення яких приведе вас до цих результатів.

    Ось найпоширеніші KPI:

    • Кількість відвідувань/відвідувачів
    • Показник відмов
    • Час на сайті
    • Авторитет домену
    • Кількість нових потенційних клієнтів/надсилання форми
    • Загальна сума згенерованих продажів
    • Поточний рейтинг SEO для ключових слів

    Не забувайте про поточні активи веб-сайту

    Під час редизайну сайту не зводьте з полічок поточні активи, які вже створили. Ваш поточний сайт містить багато цінних ресурсів, таких як сторінки з великим трафіком, яким ділилися або які переглядали найбільше.

    Проаналізуйте своїх конкурентів

    Дослідіть сайти ваихї конкурентів, виділивши те, що вам сподобалося і що ні. Здійснення порівняльного аналізу сайту зі сторінками конкурентів виявить прогалини у вмісті та результати. Для цього використовуйте такі інструменти, як Ahrefs або Semrush.

    Створіть свій новий сайт навколо особи покупця

    Сфокусуйтесь на вашому ідеальному клієнті – персоні клієнта. Розробка цієї моделі допоможе вам краще зрозуміти їх потреби, бажання та поведінку. Використовуйте цю інформацію для створення контенту та редизайну сайту, які будуть зорієнтовані на потреби цільової аудиторії та залучить більше клієнтів.

    Створення профілю вашої персони покупця – простий процес, що включає дослідження клієнтів і вивчення їх характеристик. Визначте демографічні дані, такі як вік, стать, доход і професію. Розберіться у їхніх інтересах та мотивах покупки, пов’язаних із вирішенням певних проблем або цінностями, якими вони керуються.

    Коли маєте чітке розуміння вашої персони клієнта, використовуйте ці дані для проектування. Пам’ятайте про свою цільову аудиторію під час створення контенту, проведення редизайну та маркетингових заходів.

    Оптимізуйте свій сайт для пошукових систем

    Ви хочете, щоб потенційні клієнти знайшли сайт, коли вони шукатимуть інформацію про послуги та продукти. Ось аспекти, які слід взяти до уваги:

    • Контент, оптимізований для пошукових систем (SEO): аналіз ключових слів, правильні теги заголовків (H1, H2, H3 тощо).
    • Створіть стратегію перенаправлення 301. Якщо зміните архітектуру URL-адреси, ви не захочете втратити поточний трафік.
    • Правильні взаємозв’язки між сторінками.

    Визначте заклики до дії (CTA)

    Зміцніть свій заклик до дії

    CTA – це елементи на веб-сайті, які спонукають відвідувачів виконувати будь-які дії, будь то:

    • завантаження електронних книг або офіційних документів
    • підписка на розсилку новин
    • покупки продукції
    • Консультації
    • Безкоштовні пробні версії

    Ваш сайт не повинен бути статичною брошурою; це має спонукати відвідувачів зробити щось більше для бізнесу. Під час планування капітального ремонту розгляньте всі можливості переобладнання.

    Створіть цільові сторінки

    Цільові сторінки та елементи заклику до дії є ключовими компонентами генерації потенційних клієнтів. У рамках редизайну сайту створіть приголомшливі цільові сторінки для своїх пропозицій і активів.

    Створіть контент-стратегію

    Якщо у вас більше контенту, то в середньому ви матимете більше відвідувачів на сайті та швидше розвиватимете свій бізнес. Створення блогу – один з найкращих способів мати постійний потік чудового контенту. Дослідження показали, що компанії, які ведуть блоги, мають на 55% більше відвідувачів  та на 88% більше потенційних клієнтів, ніж ті, хто цього не робить.

    Висновок

    У цій статті ми розглянули, як редизайн сайту допоможе збільшити конверсію. Ми з’ясували, що важливим елементом є створення особистості клієнта, щоб краще розуміти потреби та бажання клієнтів. Для досягнення успіху також необхідно дотримуватись засад дизайну та структури сайту, які забезпечать оптимальний досвід користувача. Забезпечте високий рівень доступності та швидкості завантаження. Якщо всі ці фактори враховані, редизайн сайту призведе до значного збільшення конверсії та успіху бізнесу в Інтернеті.