Процес розробки корпоративного сайту

Picture of Дмитро Сурков
Дмитро Сурков

Засновник Digital Wise.
Розробник сайтів.


    Ви плануєте розробку корпоративного сайту для свого бізнесу чи особистого бренду? Якщо так, то рекомендуємо ретельно дотримуватися процесу розробки, щоб переконатися, що ваш сайт буде повним та ефективним.

    У цій публікації ми поділимося 9 кроками, які допоможуть розробити успішний сайт. Від дослідження вашої аудиторії до запуску сайту та його ефективного просування, ми охопимо все, що потрібно знати, щоб почати. Тож, якщо ви готові створити виграшний сайт, продовжуйте читати!

    Відвідувачі вашого сайту повинні знайти те, що вони шукають. Крім того, необхідна гарна система управління вмістом (CMS) – є багато платформ до вибору. Під час процесу розробки сайту потрібно дотримуватися кількох кроків, про які ми також розповімо.

    Що таке процес розробки сайту?

    Перед тим, як перейти до особливостей розробки сайту, давайте розберемо, що таке процес розробки сайту та що зазвичай він передбачає.

    Процес розробки сайту – це методологія або стандарт, який допомагає розробити високоякісне рішення. Його розглядають як схему того, що потрібно зробити для успішного завершення проекту. У процесі розробки будь-якого сайту існує загальне очікування щодо вказівок, яких слід дотримуватися для успішної розробки корпоративного сайту.

    У цій статті ми сфокусуємося на процесі розробки високоякісного сайту на основі цінності для користувачів. Нижче наведено кроки, необхідні для успішного процесу розробки сайту:

    • Дослідження
    • Інформаційна ієрархія
    • Створення макету
    • Проектування
    • Створення контенту
    • Розробка сайту
    • Тестування
    • Налаштування Аналітики
    • Запуск

    Хоча цей процес дещо відрізняється від розробника до розробника, загальна концепція розробки корпоративного сайту залишається незмінною незалежно від розміру проекту.

    Дослідження

    Дослідження

    Назвемо цей етап необхідною умовою будь-якого плану розробки корпоративного сайту через його важливість, ми підкреслюємо, що деталі проекту повинні бути зрозумілі на цьому етапі, щоб забезпечити належне виконання. В іншому випадку це призводить до того, що кінцева мета сайту не буде досягнута, або до змін, які спричинять подовження термінів і бюджету.

    Початкові дослідницькі зусилля щодо визначення проекту та загальні консультації є вирішальними для ясності на цьому етапі процесу розробки корпоративного сайту. Наприклад, сеанс відкриття проекту поставить багато запитань та роз’яснень, щоб команда розробників повністю розуміла потреби клієнта.

    На етапі дослідження та відкриття дуже визначаємо найкращі стратегії розробки та розглядаємо такі фактори, як:

    • – Призначення: для чого буде використовуватися сайт? Чи буде він просто надавати інформацію, продавати продукт, надавати послугу чи рекламувати її?
    • Потенційна аудиторія: цей фактор впливає на дизайн і стиль сайту.
    • Зміст: яку інформацію чи послугу сайт надаватиме цільовій аудиторії?

    Контент, призначення та цільова аудиторія сайту впливають на технології, що використовуються, та на функціональність, яка буде вигідною.

    Інформаційна ієрархія

    Інформаційна архітектура – це структура та ієрархія організації інформації на сайті. Вона дозволяє візуалізувати розміщення вмісту та інформації на вашому сайті чи додатку.

    Структура корпоративного сайту формується з часом, що іноді призводить до неузгодженості взаємодії з користувачем і зниження рівня залучення та конверсії.

    Інформаційна ієрархія

    Щоб забезпечити ефективну роботу сайту, потрібно розробити структуру, яка буде зрозуміла для користувачів та пошукових систем. Це можливо шляхом оцінки та реструктуризації інформаційної архітектури. Також розробляємо дорожню карту для майбутнього будівництва та структурування сайту.

    Компоненти інформаційної архітектури

    Інформаційна архітектура, як правило, включає ієрархію вмісту, розділеного на категорії, що нагадує навігаційну структуру. Це допомагає візуалізувати контекст вмісту на вашому сайті або мобільному додатку.

    IA зазвичай містить ключ, який допомагає краще зрозуміти структуру та категоризацію вмісту, особливо якщо використовується кольорове кодування або форматування, щоб демонструвати зв’язки між вмістом.

    Також корисно відображати сторінки/посилання у навігаційній панелі браузера або в нижньому колонтитулі. Це гарантує, що всі аспекти сайту враховуються, навіть якщо деякі області вашого сайту, наприклад, портал для клієнтів або кошик, не входять до основної навігаційної структури.

    Зв’язок між інформаційною архітектурою та UX

    Інформаційна архітектура (ІА) є ключовим компонентом UX дизайну, оскільки вона зосереджується на організації інформації та структуруванні сайтів та мобільних додатків, а також допомагає користувачам у навігації для пошуку та обробки необхідної інформації. Якщо ІА грамотно розроблена і зручна для користувачів, то вони витрачають менше часу та зусиль на пошук інформації та мають більшу ймовірність її знайти.

    Завдання для IA: виявлення загальних рис у вмісті, групування подібних інформаційних об’єктів та зв’язування документів з іншими документами на ту саму тему. Оптимізація пошуку на сайті чи мобільному додатку також допомагає відвідувачам швидко знаходити інформацію.

    У цій статті ми розглянемо деякі принципи ІА перед тим, як глибше зануритися у роль ІА у UX дизайні.

    Створення каркасів

     

    Створення каркасів

    Поточне завдання буде перенесено до каркасів, коли будуть визначені шаблони сторінок, які необхідно створити. Каркаси – це прості чорно-білі макети, які визначають точний розмір та розташування елементів сторінки вашого корпоративного сайту, функції сайту, області перетворення та навігації.

    Каркаси позбавлені кольору, вибору шрифту, логотипів та будь-яких інших реальних елементів дизайну, які відволікають увагу від структури сайту. Люди часто порівнюють їх із проектними будівлями, де можна легко побачити структурне розташування сантехніки, електрики та інших структурних елементів без будь-яких обробок внутрішнього дизайну.

    Основні типи каркасів

    • Низька точність
    • Висока точність

    Каркаси відрізняються за технологією виготовлення, від паперових ескізів до комп’ютерних зображень, а також за кількістю передаваної деталізації. Терміни «низька точність» і «висока точність» використовуються для опису рівня виготовлення або функціональності дротяних каркасів.

    Каркаси низької точності допомагають команді проекту взаємодіяти та легко створюватися. Вони більш абстрактні, оскільки часто використовують прості зображення для блокування простору та використовують макет вмісту або латинський (lorem ipsum) текст як заповнювач міток.

    Завдяки підвищеному рівню деталізації, високоякісні каркаси краще підходять для документування. Ці каркаси часто містять інформацію про кожен конкретний елемент на сторінці, наприклад розміри, поведінку та/або дії, пов’язані з будь-яким інтерактивним елементом.

    Проектування

     

    Проектування

     

    Після розробки каркасів і створення карти сайту, настав час приступати до розробки дизайну корпоративного сайту. Креативні дизайнери інтерфейсу користувача допомагають у створенні схваленого клієнтом та відповідного вимогам проекту дизайну. Каркаси перетворюються на типографіку, кольорову графіку, анімацію, кнопки, меню та інші елементи.

    Одним із ключових факторів, який враховується при проектуванні, є цільова аудиторія. Дизайн демонструє, наскільки унікальним може бути сайт, і це суттєвий фактор для забезпечення приємного досвіду користувача. дизайн повинен бути привабливим, щоб викликати позитивні емоції у користувачів.

    Треба мати певний брендінг, який відповідає меті сайту. Колірна схема, обрана для сайту, безсумнівно, впливає на взаємодію з користувачем. Колір викликає різноманітні емоції, тому поєднання нових способів є дуже ефективним у дизайні.

    Інструменти дизайну

    Існує багато інструментів для створення дизайну корпоративного сайту. Деякі дизайнери вирішують використовувати кілька інструментів для демонстрації своїх дизайнів, але більшість використовує певну комбінацію з таких інструментів, як:

    • Photoshop
    • InVision
    • Sketch

    Photoshop є інструментом для накладання дизайнів на каркаси та дозволяє експортувати файли в різних форматах.

    InVision і Sketch є інструментами, які дозволяють користувачам взаємодіяти з дизайнами. Користувачі попередньо переглядають, як певні сторінки виглядатимуть, зв’язавши між собою дизайни, наприклад процес оформлення замовлення або етапи реєстрації облікового запису. Ці інструменти використовуються не лише для демонстрації дизайну, але й для демонстрації того, як різні сторінки будуть взаємодіяти чи перетікати, не покладаючись на те, що користувач збиратиме історію самостійно.

    Крім того, обидва інструменти дають змогу в режимі реального часу співпрацювати з внутрішніми та зовнішніми командами, що дозволяє отримувати відгуки та внести необхідні коригування ефективніше та швидше.

    Створення контенту

    Створення контенту

     

    Поки розробляються каркаси та дизайни нового сайту, необхідно організувати й підготувати вміст для його завантаження. Цей процес є тривалим, залежно від того, чи об’єднуються, створюються, редагуються чи видаляються сторінки. Зауважимо, що будь-які зміни в поточному вмісті корпоративного сайту повинні узгоджуватись з ресурсом SEO, щоб уникнути негативних наслідків для рейтингу та трафіку сайту після запуску.

    До вмісту корпоративного сайту відносяться будь-які нові зображення, графіка чи елементи дизайну, які плануєте включити. Для цього треба придбання зображень або співпраця з графічним дизайнером для розробки нових елементів.

    План контенту розробляється для кращого організування вашого вмісту та включає кожну сторінку сайту, яку необхідно завантажити, посилання на відповідний вміст і результати творчої роботи, а також стовпці стану для відстеження керування вмістом та завантаження.

    Правильне планування стратегії вмісту гарантує, що ваш вміст буде готовий до додавання на сайт, коли він досягне стадії розробки, зменшуючи або усуваючи затримки та зберігаючи проект у потрібному плані.

    Розробка сайту

    Розробка сайту Frontend

    При розробці корпоративного сайту, етап програмування починається після завершення дизайну. На цьому етапі, команда дизайнерів передає усі творчі ресурси групі розробників сайту, яка перетворює їх на повноцінну та інтерактивну версію сайту. Команда розробників використовує різні мови програмування, щоб перетворити дизайн та функціональність на щось, що користувачі переглядатимуть у браузері.

    Зазвичай, корпоративний сайт розробляється поетапно, за допомогою спринтів, де сторінки та компоненти додаються послідовно для забезпечення виконання всіх аспектів, необхідних для створення повнофункціональної версії сайту.

    Програмування інтерфейсу – це розробка частини корпоративного сайту на стороні користувача, яка дозволяє користувачам взаємодіяти з ним. Дизайни, створені на ранній стадії, перетворюються на спеціальні анімації та ефекти. Після цього функції інтегруються з використанням різних технологій та інструментів. Розробники забезпечують, що корпоративний сайт адаптивний та зручний для користування на будь-якому пристрої.

    Бекенд-розробка корпоративного сайту

    Служби бекенд-розробки мають вирішальне значення для забезпечення взаємодії між стороною користувача та сервером, а також для інтерфейсу всього корпоративного сайту. Це порівнюють з машинним відділенням, яке працює за лаштунками, щоб обробляти всі запити, що генеруються з переднього кінця. Залежно від призначення сайту, серверний код відповідає за серверну частину, базу даних, інтеграцію бізнес-логіки тощо.

    Розробники бекенда зазвичай переносять дизайни, створені інтерфейсом, до системи керування вмістом (CMS), щоб менеджери та редактори корпоративних сайтів могли редагувати контент у майбутньому.

    Це триває до завершення всіх етапів розробки корпоративного сайту. У процесі, обидві команди визначають пріоритетність певних аспектів сайту, щоб досягти внутрішніх бізнес-цілей або координувати роботу з іншими командами. База даних є одним з таких факторів, який обом командам потрібно координувати, щоб розробити корпоративний сайт, який добре працює без будь-яких потенційних затримок.

    Повна розробка сайтів (Full-Stack)

    Розробка корпоративного сайту з повним стеком поєднує зовнішню та бекенд-розробку, і весь сайт перебуває під контролем повних розробників. Для розробки сайту використовуються різноманітні мови програмування та технології.

    SEO-міграція сайту

    Міграція сайту є значною зміною, яка суттєво впливає на рейтинг і трафік. Тому професіонал з пошукової оптимізації спостерігає за багатьма деталями, пов’язаними з міграцією сайту, щоб мінімізувати вплив на ефективність сайту та забезпечує кращі показники нового сайту порівняно зі старим.

    Типи міграції сайту

    Міграції сайтів зазвичай класифікуються за трьома типами: зміни URL-адрес, зміни дизайну та зміни платформи.

    Ось кілька сценаріїв, які вимагаєть міграції сайту:

    • Зміна URL-адреси сайту з HTTP на HTTPS
    • Перейменування URL-адрес (він же міграція URL-адрес)
    • Зміна доменного імені
    • Злиття з іншим сайтом
    • Реорганізація структури та навігації сайту (докладніше див.: SEO Siloing: Що, Чому, Як)
    • Зміна коду та редизайн сайту
    • Перехід на нову систему керування контентом
    • Зміна хостинг-провайдера

    Якщо це не входить до сфери вашого проекту розробки корпоративного сайту, вам слід найняти консультанта з оптимізації пошукових систем для роботи з вашою командою розробників до запуску. Залежно від розміру, сайту ця робота зазвичай завершується за 4-6 тижнів до запуску.

    Тестування

    Тестування

     

    Перед розгортанням сайту на сервері після розробки корпоративного сайту необхідно провести серію, ретельних і повторних тестів, щоб продемонструвати відсутність помилок. Команда забезпечення якості перевіряє, серед іншого, функціональність, зручність використання, сумісність та продуктивність, щоб забезпечити повну функціональність сайту.

    Метою цих тестів є запобігання збоям та гладке функціонування сайту. Команда розробників повинна перевірити всі аспекти, щоб переконатися, що сайт завантажується та відображається належним чином на всіх пристроях та платформах. Комплексне тестування визначає майбутні можливості для покращення сайту.

    Нарешті, залежно від того, як сайт буде використовуватися, групі розробників треба додати деякі деталі налаштування. Це робиться для покращення функціональності та продуктивності системи, включаючи встановлення плагінів, пошукову оптимізацію сторінки та оптимізацію швидкості сторінки.

    Налаштування аналітики

    Перед запуском сайту треба переконатися, що ваші дані Google Analytics налаштовані належним чином або переміщені, якщо це новий сайт.

    Якщо ви впевнені в налаштуваннях Google Analytics та Google Tag Manager, вам слід спланувати стратегію міграції для перенесення налаштувань та структури на новий сайт. Але якщо ви не впевнені у своїй аналітиці, то саме час оновити налаштування Google Analytics та Google Tag Manager, щоб забезпечити точне звітування про ваш сайт у майбутньому.

    Для розробки корпоративного сайту потрібні відповідні вимірювання, які допоможуть визначити, чи відповідає новий сайт вашим бізнес-цілям і потребам клієнтів, або перевищує їх. Якщо ви добре сплануєте та реалізуєте стратегію Google Analytics, то вона надасть вашій команді необхідні дані для:

    • демонстрації цінності нового сайту;
    • зміни маркетингових стратегій;
    • покращення взаємодії з користувачем;
    • підвищення коефіцієнта конверсії.

    Перед запуском нового сайту ви візьміть на роботу команду розробників, які  розроблять стратегію міграції та впровадження, яка буде враховуватися протягом усього процесу розробки. Це допоможе налаштувати відстеження на новому сайті та координувати зусилля щодо запуску.

    Запуск

    Після завершення перевірки якості та впевненості в запуску сайту, команда розроблятиме стратегію запуску.

    Стратегія запуску корпоративного сайту – це набір кроків, які потрібно виконати для переходу з поточного сайту на новий. Якщо у вас ще немає сайту, перехід буде простим: команда розробників запустить корпоративний сайт і налаштує його на ваш новий домен. Однак, якщо у вас вже є сайт, перехід буває трохи складнішим.

    Перш за все, вам потрібно розробити стратегію запуску, яка включає визначення часу, організаційні схеми, ролі та фактори, які необхідно врахувати. Щоб мінімізувати негативний вплив на користувачів, нові сайти зазвичай запускаються в неробочий час.

    Ви також повинні розглянути, як буде розміщено новий сайт. Вибір правильного постачальника та пакета для потреб вашого сайту допоможе вам керувати ризиками незапланованих простоїв або затримки продуктивності.

    По-друге, визначте дату запуску, яка буде узгоджена з вашою командою, командою розробників, внутрішньою командою ІТ (якщо є), командою SEO та командою Analytics. Щоб забезпечити плавний перехід та уникнути неполадок, якщо необхідно, всі команди повинні бути готові й чекати на запуск. Тому вибір дати та часу, які підходять для всіх команд, має вирішальне значення для успішного запуску.

    Нарешті, ви оживите сайт. Це потребує зміни DNS, щоб ваш новий сайт тепер був пов’язаний із вашою URL-адресою. Час, потрібний для заповнення сайту у вашому домені, залежить від запуску. Як правило, ваш новий сайт починає працювати протягом години.

    Чому вашій компанії потрібен сучасний корпоративний сайт?

    Оскільки більшість клієнтів сьогодні проводять дослідження продукту в Інтернеті перед покупкою, розробляється корпоративний сайт. Крім того, брендінг має велике значення, оскільки перше враження запам’ятовується, і клієнти, швидше за все, оберуть сайт, який виглядає надійним.

    Щоб випереджати конкурентів, треба мати сучасний і адаптивний корпоративний сайт. Адаптивний сайт пристосовується до розміру екрану, на якому він переглядається, тому виглядає фантастично на будь-якому мобільному телефоні, планшеті чи настільному комп’ютері.

    Під час використання смартфона або іншого пристрою з невеликим екраном, користувачеві не потрібно прокручувати сторінку горизонтально, щоб відкрити прихований вміст, а також двічі натискати або зводити пальці, щоб збільшити сторінку. Макети підлаштовуються під розмір екрана та покращують читабельність. сайт, який не реагує, важко використовувати на мобільному телефоні та погано виглядає на планшеті чи настільному комп’ютері.

    Причина найняти Digital Wise для розробки корпоративного сайту

    Ми є компанією, що спеціалізується на розробці сайтів. Ми активно співпрацюємо з підприємствами будь-якого розміру та типу, починаючи від стартапів і малих підприємств і закінчуючи великими корпораціями.

    Наш процес розробки корпоративного сайту спрямований на створення високоякісних, сучасних, адаптивних, швидких та безпечних сайтів. Ми розробляємо сайти, які відповідають найвищим стандартам, використовуючи передові технології та інструменти.

    Якщо ви шукаєте компанію з розробки корпоративних сайтів, яка надасть вам найкращі послуги, звертайтеся до Digital Wise. Ми забезпечимо якість та ефективність роботи з вашим проектом.

    Як Digital Wise допоможе вам оптимізувати процес розробки

    Перш ніж наймати розробника та просити його створити корпоративний сайт для вас, треба зрозуміти процес. Навіть якщо ви збираєтеся здати розробку сайту на підряд, наступні моменти допоможуть вам краще зрозуміти процес:

    Дослідження

    Першим кроком у процесі розробки корпоративного сайту є проведення дослідження того, що вам насправді потрібно для вашого бізнесу. Для цього необхідно розібратися, який тип сайту підійде саме для вас. Наприклад, ви оберете статичний сайт з фіксованою кількістю сторінок та інформацією, яка не змінюється, незважаючи на дії користувача та введення. Або ж, обрати динамічний корпоративний сайт, що є більш інтерактивним, з кількома елементами, які покращують загальну взаємодію з користувачем.

    Спочатку, ви повинні вирішити, який тип сайту підходить вашому бізнесу краще: корпоративний, сайт електронної комерції чи сайт особистого бренду. Потім наші розробники покажуть вам різні приклади кожного типу, щоб допомогти вам обрати найкращий. Під час цього кроку наша команда експертів проведе вас через різні типи сайтів, щоб визначити, який з них найкраще підійде саме для вас.

    Стратегія

    При розробці стратегії  розглядаємо довгострокову перспективу та планувати технології, CMS, хостинг та інші аспекти. Спочатку вирішіть, чи хочете ви створити статичний чи динамічний корпоративний сайт, а потім відповідно оберіть відповідний стек технологій для кращої роботи вашого сайту.

    Якщо хочете отримати передову продуктивність, зверніть увагу на розробку WordPress у поєднанні з хорошим хмарним хостингом. Якщо ж потрібен корпоративний сайт лише для демонстрації послуг або продукту, достатньо буде статичного сайту зі спільним хостингом.
    Ррозробка корпоративного сайту стає економічно ефективнішим і швидшим, коли дії створюються відповідно до ваших вимог. Це можливо завдяки чіткому баченню того, що ви хочете від вашого розробника. Після того, як ви спланували всі елементи, настав час втілити вашу концепцію в реальність, створивши каркаси та попередні ескізи дизайну.

    Вибір правильної CMS

    CMS є найкращим варіантом, якщо вам потрібно швидко та з невеликими витратами запустити свій сайт. Оскільки WordPress є безкоштовним та відкритим кодом, він є найпотужнішою CMS, із доступних. Головною перевагою використання WordPress є його легке налаштування та інтегрування різноманітних сторонніх служб. Крім того, є вибір з широкого спектру тем та плагінів продуктивності.

    Проектування

    Під час розробки корпоративного сайту з нуля, особливо якщо ви не використовуєте CMS, спочатку створюються каркаси, щоб краще зрозуміти проект. Ви попросіть своїх дизайнерів створити декілька каркасів, які показують загальний вигляд сайту та його зручність використання. Порівнявши різні каркаси, ви оберете найкращий макет для вашої компанії.

    Однією з найбільш суттєвих переваг створення каркасів є передбачуваний кінцевий результат. Професійно розроблені корпоративні сайти повинні бути візуально привабливими, щоб залучити якомога більше потенційних клієнтів. Каркаси допомагають зрозуміти кількість сторінок, тему, стиль шрифту та розташування елементів, що робить весь процес більш зрозумілим.

    Розробка

    Після завершення розробки настала пора перейти до розробки корпоративного сайту та втілення вашої концепції та дизайну в реальність. Розробник буде використовувати стек технологій, запропонований вами раніше, для розробки корпоративного сайту. Щоб забезпечити безперебійну роботу та взаємодію, розробники почнуть з написання спеціального коду з нуля.

    Інтерфейсний дизайн має бути інтегрований з функцією серверної частини. Розробники використовуватимуть попередньо створену карту сайту для створення відповідних сторінок і елементів.

    Команда розробників почне створювати сайт сторінка за сторінкою та розгортатиме його за допомогою проміжного середовища. Це не буде домен, який ви придбали для свого сайту. Найсуттєвішою перевагою використання проміжного середовища є те, що не повністю розроблений корпоративний сайт випадково не індексується, що шкодить SEO.

    Контент

    Після того, як сайт повністю спроектовано та розроблено, настав час почати створювати контент. Контент – головна складова сайту. Ніколи не використовуйте контент, скопійований з інших сайтів, на своєму новому сайті. Це створить багато проблем.

    Натомість, краще залучити професійних авторів контенту для ідеального завершення роботи з контентом. Автори проведуть дослідження ключових слів та торгових тем перед початком написання. Завжди краще наймати професійних авторів, які завершать роботу вчасно.

    Тестування

    Тестування сайту – це ряд завданнь, які стосуються його дизайну та розробки. Це пов’язано з тим, що пошукові системи приділяють велике значення загальній зручності використання корпоративного сайту та користувацькому досвіду. Якщо користувацький досвід поганий, а користувачі не отримають доступ до сайту з різних пристроїв, це призведе до збільшення показника відмов та зашкодить вашому сайту та SEO-стратегії.

    Запросіть тестувальника для виконання різних видів тестування, щоб переконатися, що все працює належним чином. Якщо тестувальник виявить будь-які помилки у функціоналі або коді сайту, необхідно якомога швидше повідомити про це розробників. Варто звернути увагу на швидкість завантаження сторінок, зручність використання корпоративного сайту на мобільних пристроях, багаторазові екранні тести та інші фактори. Чим більше тестів ви проводите, тим менше ймовірності того, що ваші користувачі матимуть негативний користувацький досвід під час перегляду сайту.

    Технічне обслуговування

    Ррозробити корпоративний сайт – це одне, а підтримувати його в довгостроковій перспективі – це зовсім інше. Оскільки алгоритми пошукових систем постійно змінюються, треба бути в курсі подій. Розробники повинні забезпечити належну роботу всіх функцій під час обслуговування. На сайті варто звернути увагу на кілька факторів, таких як непрацюючі посилання, швидкість завантаження сторінок, продуктивність UX та інші.

    Незалежно від того, чи є у вас статичний чи динамічний корпоративний сайт, ваша команда розробників має уважно стежити за цим. Це дасть вам перевагу у методах SEO та покращить загальну ефективність вашого сайту. Також переконайтеся, що ваш сайт належним чином працює як на настільних, так і на мобільних пристроях.

    Скоротіть завантаження сайту до трьох секунд, щоб забезпечити хорошу взаємодію з користувачем. Незалежно від того, чи є ваш сайт статичним чи динамічним, він повинен швидко завантажуватися на мобільних пристроях.

    Висновок

    Процес розробки корпоративного сайту ніколи не закінчується. Якщо ваш сайт – це ваш бізнес, то створення, підтримка та постійна оптимізація є безкінечною грою. Вам необхідна система для постійного аналізу ефективності вашого сайту та його оптимізації для досягнення кращих бізнес-результатів.

    Якщо ви плануєте розробити сайт для свого бізнесу чи особистого бренду, вам потрібно дотримуватися процесу ретельно, щоб переконатися, що ваш сайт повний та ефективний.

    У цій публікації блогу ми розповімо про 9 кроків, які ви можете виконати, щоб створити успішний сайт. Ми покриємо все, починаючи з дослідження вашої аудиторії, закінчуючи запуском та ефективним просуванням вашого сайту. Отже, якщо ви готові створити виграшний сайт, продовжуйте читати!