Для створення бездоганного плану необхідно чітко визначити цілі, що стоять за редизайном сайту. Також варто переконатися, що ви повністю ознайомлені з усіма сучасними стандартами, здатні врахувати можливі проблеми та труднощі, з якими зіткнетесь після завершення проекту.
Рекомендуємо вам залучити всіх зацікавлених сторін вже на етапі початкового планування.
Детальний план проекту враховує цілі, терміни, витрати та ризики. Крім використання готових шаблонів дизайну або калькуляторів вартості сайту, які полегшать планування, ознайомлення з даною статтею дозволить врахувати всі аспекти, пов’язані з редизайном сайту.
1. Виберіть правильних зацікавлених людей для команди
Переконайтеся, що розумієте природу проекту. Як тільки дізнаєтесь про його цілі, призначайте спеціалістів з команди агентства для редизайну сайту, яким довіряєте.
Виявляйте відкритість щодо всього процесу перед клієнтами.
Якщо зіткнетеся з труднощами, запроваджуйте процедури для повернення роботи у правильне русло. Ключовим є вибір правильних людей, які керуватимуть цими процедурами та забезпечать безперебійну оптимізацію процесів.
Ваш замовник отримає доступ до інструменту керування процесом або плану для редизайну сайту на спільному аркуші Google. Переконайтеся, що знаєте, хто з компанії клієнта має доступ до цієї інформації, і керуйте доступом відповідним чином, щоб забезпечити захист даних.
Також повинні постійно бути в курсі статусу проекту. Визначте відповідальну особу за відстеження процесу. Отримуйте оновлення від тих, хто має повноваження затвердження. Це дозволить скоротити час затвердження на кожному етапі процесу.
2. Аналітика поточного сайту
Створіть документ із переліком основних показників, таких як трафік, показник відмов і конверсії.
Ці ключові показники допоможуть визначити, що саме потрібно покращити і створять базову лінію для оцінки оновленого сайту.
Розуміння поточного стану сайту є першим кроком перед початком проекту. Адже якщо навіть не знаєте, де знаходитесь, чи можете визначити мету?
Для аналізу веб-сайту рекомендуємо користуватися Google Analytics. Якщо він вже не встановлений, просто дотримуйтесь інструкцій від Google для його налаштування. Інструкції доступні для різних платформ: Squarespace, WordPress, Wix тощо.
Показники для аналізу
Проведіть аналіз трафіку за період часу, дослідивши загальні тенденції. Звертайте увагу на сплески, особливо якщо вони співпадають зі значними змінами на сайті, внесеними в будь-який час.
Вивчайте поведінку користувачів, слідкуючи за “потоком поведінки” групи користувачів під час переходу між сторінками сайту, це допоможе створити план, які сторінки залишити, а які посилити.
Аналізуйте показник відмов, який показує, скільки користувачів залишають сайт, не переходячи на інші сторінки. Визначте місця, де відбувається відпадання користувачів, і зверніть увагу на причини, щоб вдосконалити ці аспекти під час проекту.
Вивчайте час на сторінці, звертаючи увагу на контекст, зрозумійте, скільки часу користувач повинен витрачати на кожну сторінку. Не існує універсальної “правильної” кількості часу, але якщо, наприклад, тривалість читання видовищного матеріалу складає 10 хвилин, а середній час перебування на сторінці лише 1 хвилина, це варто викликати вашу увагу.
Визначайте досягнуті цілі, які є унікальними для кожного сайту. Вони стосуються будь-якої акції, від заповнення форми до здійснення фактичної транзакції. Навчіться налаштовувати цільові досягнення за допомогою Google Analytics.
З цими ключовими показниками ефективності ви почнете аналізувати, що саме необхідно покращити. Визначте пріоритети для редизайну сайту.
3. Встановлення вірних цілей
Метою проекту редизайну сайту повинні бути чіткі цілі, які не слід плутати з досягненням цілей на місці. Будьте уважні. Скористуйтеся наведеними нижче прикладами як вихідною точкою при створенні бюджету та визначенні часових рамок. Ви зустрінете більше одного прикладу або навіть всі вказані нижче.
Деякі поширені цілі редизайну сайту:
Оновіть графіку
Переконайтеся, що у вас якісний веб-дизайн, оскільки не привабливий, старомодний або іншим чином нефункціональний дизайн сайту є одним із факторів, що спонукають до редизайну. Згідно з результатами дослідження, опублікованого на Research Gate, близько 94% перших вражень, пов’язаних із сайтами, пов’язані саме з дизайном.
Тому важливо мати якісний дизайн, який привабить потенційних клієнтів і забезпечить, щоб їхній бренд отримував повагу, на яку він заслуговує.
Якщо ви помітили, що замовник ніде не згадав покращення вигляду, мету проекту, але вважаєте, що така потреба існує, не соромтеся зазначити це. Переконайтеся, що надаєте такі рекомендації.
Для здійснення роботи з урахуванням цієї потреби, вам знадобиться надійна стратегія бренду та, можливо, скромний бюджет. Важливо також узгодити ці цілі з веб-дизайнерами, яких призначили для цього проекту.
Поліпшення взаємодії з користувачем
Скарги клієнтів, велика кількість запитів до служби підтримки та високий показник відмов (коли користувачі залишають сторінку, нічого не клікнувши) свідчать про те, що сайт має проблеми з використаністю. Для успішного проекту потрібно залучити експерта з UX-дизайну, стратега конверсій та провести тестування зручності використання.
Збільшення трафіку
Без відвідування сайту неможливо заробити гроші або отримати нових клієнтів. SEO є одним з найефективніших методів залучення відвідувачів на сайт без витрат на рекламу, і для його успішного виконання потрібен фахівець із SEO.
Щоб залучити органічний пошуковий трафік, контентна сторона SEO потребує регулярного створення релевантного, корисного вмісту. Як агентство, запропонуйте контент-маркетинг серед з послуг або попросити свого клієнта найняти авторів контенту.
Технічна сторона SEO передбачає надання структурованих даних під час налаштування сайту. Якщо на сайті їх ще немає, запропонуйте їх придбати, щоб публікувати багато відповідного вмісту для підвищення рейтингу SEO. Інакше, якщо вам доручено повну реконструкцію сайту, то замовте ці послуги.
Позиціонуйте блог ресурсом, що ділиться досвідом компанії, оскільки більшість людей саме такий контент шукає. Для блогів на сучасних сайтах рекомендується використовувати CMS (систему керування вмістом).
Збільшення конверсій
Кількість відвідувачів сайту не має значення, якщо вони ніколи не виконують купівлю, реєстрацію в маркетинговій електронній пошті або заповнення пропозицій чи контактних форм. Варто перевірити, чи можна покращити обмін повідомленнями або взаємодію з користувачем (UX), щоб спонукати відвідувачів до здійснення цих дій, а також розглянути, чи потребують покращення форми чи кошики для покупок.
Для запуску маркетингових кампаній сайт виступає центром продажів і маркетингової діяльності більшості компаній.
Для правильного призначення відповідних зусиль з боку клієнтів, необхідно налаштувати на сайті трекери, теплові карти, маркетингові пікселі та досягнення цілей.
Це дозволить ініціювати маркетингові кампанії, які направлятимуть на сайт нових клієнтів, а також вимірювати результати цих кампаній.
4. Облік факторів ризику
Редизайн сайту включає низку факторів ризику. Всі вони повинні бути враховані під час планування. Перегляньте наведений нижче контрольний список ризиків, щоб оцінити їх перед початком процесу:
Недостатньо часу: вам потрібно мати контактну особу, яка вирішуватиме трудомісткі завдання, зокрема збір вмісту і здійснення переглядів на кількох етапах плану редизайну сайту. Важливо чітко призначити когось керівником роботи. Зробіть його менеджером. Якщо зацікавлені сторони не знайдуть часу для свого внеску, проект затримається.
Забагато зацікавлених сторін: якщо різним точкам зору надається однакова вага, проект втратить свою направленість. Краще добре обговорити, зрозуміти потреби всіх зацікавлених сторін і зайнятися узгодженням перед початком. Залучення вищого керівництва на пізніх етапах призведе до значних змін, які перевернуть проект.
Створіть свою команду для редизайну сайту та переконайтеся, що точно знаєте, до кого звертатися в організації клієнта, а також контактну особу від агентства для цього конкретного проекту.
Один із ризиків – відсутність стратегії. Без чітко визначеної стратегії сайт стає вразливим до модних тенденцій дизайну, що унеможливлює оцінку успіху кінцевого продукту. Стратегія повинна враховувати базові вимірювання, які ви проаналізували.
Ще одна помилка – методологія “Дизайн насамперед”. Несприятливий або застарілий зовнішній вигляд часто є причиною редизайну сайту, і команда занадто захопиться бажанням створити “красивий” сайт до визначення з функціональністю, яка допоможе аудиторії клієнта здійснити конверсію. Важливо, щоб дизайн і функціональність сайту випливали зі стратегії, яку створили. Тільки таким чином сайт зможе відповідати потребам агеніції і компанії клієнта.
Слід уникати однозначного фокусу на красивому дизайні, оскільки це призведе до того, що сайт не повністю задовольнить потреби клієнта.
Занадто багато вмісту ускладнить використання сайту, знижуючи його швидкодію. Якщо за цим стоїть стратегія, наявність великої кількості вмісту покращить пошукову оптимізацію. Однак, навігація на деяких сайтах стає каталогом усього, що вони коли-небудь робили, що ускладнює їх використання.
Під час робіт виникне порушення роботи сайту, особливо під час розробки. Це призведе до того, що ключові функції сайту перестануть працювати, що вплине на бізнес-операції клієнта. Затримки у відображенні вмісту, нереєстрація форм, проблеми з обробкою продажів позначиться на доходах клієнта.
Порушення SEO також виникне після редизайну. Погано продуманий процес негативно вплине на пріоритетний вміст сайту та значний органічний пошуковий трафік. Тому важливо переконатися, що ваш партнер вміє керувати перенаправленнями для безперебійного переходу на новий сайт і збереження рейтингу.
Занадто низький бюджет ускладнить реалізацію редизайну сайту. Як агенція веб-дизайну, спілкуйтеся з клієнтом відкрито. Проінформуйте його, якщо вважаєте, що бюджет не відповідає обсягу роботи. Наприклад, якщо для сайту потрібна складна функція, яка виходить за рамки бюджету, слід повідомити клієнта про вартість цієї функції. Запропонуйте включення її в проект.
Важливо, щоб клієнт провів дослідження ринку для розуміння, яку вартість очікувати для типу сайту, який він хоче створити. Деякі компанії встановлюють довільну ціну на основі того, скільки готові витратити на той момент. Проте, рекомендується передбачити додатковий запас (10-20% вартості) для розширеного обсягу робіт, щоб уникнути неочікуваних ситуацій.
Заблокованість від зацікавлених сторін дизайну також призведе до проблем. Якщо команда дизайнерів не взаємодіє часто з зацікавленими сторонами з організації клієнта (тими, хто буде оцінювати сайт), редизайн не задовольнить їхніх очікувань.
Тому важливо, щоб агенція мала належний доступ до зацікавлених сторін проекту як на етапі планування, так і на етапі виконання. Здійснюючи частий зв’язок та залучення зацікавлених сторін, ви забезпечите успішне здійснення редизайну сайту.
5. Планування стратегії
Почніть розробку стратегії, коли у вас є чітке розуміння цілей компанії та передбачені витрати на редизайну сайту.
Наявність стратегії допоможе вам зосередитися на компонентах редизайну сайту. Розподіліть бюджет ефективно, вибравши правильну інформацію для подання.
При розробці стратегії слід враховувати такі фактори:
Стратегія конверсії
Точки конверсії є ключовими компонентами сайту для привертання клієнтів. Це створення потенційних клієнтів через форми, отримання телефонних дзвінків зі сторінки контактів або здійснення продажів через онлайн-магазин.
Важливо простежити кроки, які ведуть до досягнення кінцевих цілей, оскільки саме ці цілі є головною метою сайту.
Воронка продажів
Різноманітність відвідувачів розглядається як вершину воронки, де вони потрапляють на сайт. За часом вони звужуються, поки залишаються лише найімовірніші покупці, які завершують конверсію.
Організація контенту
Вміст на сайті має бути організований таким чином, щоб найзагальніший вміст був доступний на перших сторінках, а більш детальна інформація – на пізніших сторінках, наприклад, сторінках продуктів і послуг. Користувачі повинні легко знайти потрібну інформацію, зрозуміти, як скористатися послугами компанії.
Ці елементи допоможуть вам розробити ефективну стратегію, що сприятиме підвищенню конверсії.
Прикладами стратегії підтримки конверсії:
- 20-відсоткове щорічне збільшення коефіцієнтів конверсії
- Перегляд закликів до дій
- Створення 50 зворотних посилань щомісяця або більше
Стратегія конверсії залежить від коефіцієнта конверсії, який їм необхідно досягти за допомогою редизайну сайту.
Стратегія привернення
Це пов’язано з методом привертання відвідувачів на сайт і, в значній мірі, співпадає з маркетинговими зусиллями.
Де на сайті найкраще розміщувати рекламу для максимального впливу? В якому розділі сайту повинна знаходитися інформація, і які дії здійснять читачі після прочитання, якщо поділять цю інформацію в соціальних мережах?
Сайт повинен мати логічні шляхи, які взаємодіють з планом конверсії, щоб задовольнити джерела привертання.
Стратегія контенту
Дві вищезгадані ініціативи об’єднані концепцією контент-стратегії, яка стосується того, що публікуєте.
Більші фрагменти вмісту, що містять оригінальні дослідження, як, наприклад, електронні книги та офіційні документи, використані для привернення потенційних клієнтів, а потім розбиті на менші публікації для блогів, оновлень у соціальних мережах та інформаційних бюлетенів електронною поштою, щоб підтримувати інтерес читачів.
Розуміння типу вмісту, який ви збираєтесь створити, вплине на те, як сайт має бути оновлений.
Контент-стратегія має включати такі завдання, як:
- Завдання створення контенту
- Створюйте 4 публікації в блозі на місяць
- Найміть експертів з написання контенту
- Створіть платформу для контенту користувачів
- Підвищте свою оцінку читабельності Флеша-Кінкейда до 60
Що варто перевірити:
- Чи актуальний контент? Чи інформація актуальна?
- Чи зручний контент? Чи якісні зображення зроблені кваліфікованим фотографом?
- Чи сканується контент очима? Чи є маркери?
6. Отримайте ясність щодо брендингу, визначивши особистість аудиторії клієнта
Іншим фактором є цільова аудиторія, на яку впливатиме стратегія.
Персона покупця – це збірний образ однієї групи аудиторії. Розпочніть планування подорожі кожної з основних аудиторій.Зз’ясуйте, які матеріали їм потрібні, щоб надихнути кожен етап їхнього шляху до покупки.
Щоб справді ідентифікувати особистість покупця, використовуйте наведені нижче стратегії:
- Поговоріть із провідними працівниками відділу продажів: ті, хто найбільше взаємодіє зі споживачами, є чудовим джерелом інформації про те, ким вони є, як вони використовують сайт, маркетинг і продажі. Вони повинні тісно співпрацювати на сайті.
- Аналізуйте потік поведінки користувачів: щоб дізнатися, що люди роблять на сайті, куди вони ходять, де вони застрягли, скористайтеся інструментами теплового відображення: HotJar і Google Analytics Behavior Flow. Є кілька спільних рис, які вказують на схожість характеристик.
- Перегляньте ефективність реклами: якщо замовник розміщує рекламу, оцініть різні аудиторії, формулювання реклами, а також цільові сайти, на які вони спрямовують користувачів. Цю персону використовують, якщо вона спілкується з певним профілем клієнта.
- Проведіть співбесіду з клієнтом: люди, які вже купували, зазвичай готові допомогти трохи більше. Щоб підтвердити або спростувати припущення, зв’яжіться з минулими покупцями, проведіть цілеспрямоване опитування або навіть організуйте живі фокус-групи.
Сукупне тестування користувачів: за допомогою інструментів, таких як UserTesting.com, створіть цільові тести для певної аудиторії. Представте їм свій сайт або прототипи, щоб побачити, що вони роблять, почути, що вони говорять. Це фантастична техніка для перевірки гіпотез безпосередньо з цільовою аудиторією.
7. Виберіть найкращий хостинг
Вибір правильного рішення для хостингу – завдання не з легких. Хоча ми не можемо допомогти вам вибрати з цього розділу, ми дамо кілька підказок, на що звернути увагу в постачальника хостингу.
Ось кілька речей, які слід враховувати, вибираючи правильне рішення для хостингу для сайту:
- Оптимальна продуктивність
- Легка масштабованість
- 99,9% безвідмовної роботи
- Кешування
- Сучасні серверні технології
- Резервне копіювання в один клік
- Безкоштовні міграції
- Підтримка клієнтів
- Гнучкі ціни
8. Вибір CMS
Через те, що користувацька серверна частина сайту потребує допомоги розробників і підвищує витрати на технічне обслуговування, дуже небагато організацій створюють сайт з нуля. WordPress, є кращим варіантом для створення веб-сайту.
WordPress: Забезпечуючи 55% сайтів у світі, WordPress є однією з найпоширеніших, значущих платформ для розробки сайтів.
Його система керування вмістом (CMS) і велика кількість плагінів дозволяють використовувати його навіть не розробникам, але без допомоги розробника все швидко вийде з-під контролю.
Чому рекомендується WordPress
WordPress є найкращою довгостроковою інвестицією з таких причин, незважаючи на недоліки всіх інструментів створення сайтів:
- Право власності на сайт
- Найчастіше наймають фірми та розробники поза компанією
- Простий у роботі з точки зору розробки та доступний за ціною завдяки великій спільноті безкоштовних плагінів
- Проста серверна система спрощує адміністрування сайту навіть після звільнення розробника.
- Найефективніша платформа для ведення блогів для збільшення кількості відвідувачів сайту
- Повністю настроювана функціональність і дизайн
- Оптимізовано для SEO з інтегрованими інструментами
9. Карта сайту та взаємодія з користувачем
Карта сайту – це діаграма всіх сторінок сайту, яка також показує вкладені папки під кожною сторінкою.
На даний момент у вас уже має бути складений план, який враховує цілі клієнта, а також їхні конкретні клієнтські особистості. Кожен компонент на карті сайту базується на попередньому, щоб допомогти визначити незліченні варіанти шляху клієнта до розумного, який принесе конверсії.
Навігація верхнього рівня (або навігація), тобто меню сторінок, які ви бачите у верхній частині або дедалі збоку більшості сайтів, йде рука об руку з картою сайту. Тип бізнесу клієнта та загальна стратегія впливатимуть на те, який вміст демонструєте.
Наприклад, онлайн-магазин повинен класифікувати товари, тоді як сайт новин має категорії для кожної теми, яку вони охоплюють. Немає єдиного правильного способу зробити це, але завжди повинні зберігати кількість основних навігаційних елементів до семи або менше, щоб зменшити безлад і плутанину.
Заклик до дії (CTA)
Надайте ключовій дії, яку хочете, щоб відвідувачі зробили, більш помітною в навігації, наприклад, виділивши кнопку за допомогою додаткового кольору.
Чи просите ви, щоб вони підписалися на маркетинг електронною поштою? Або запитати цінову пропозицію? Або відкрити новий рахунок? Розмістіть цей CTA, яким би він не був, у верхньому правому куті фіксованої панелі навігації, щоб його було видно незалежно від того, на якій сторінці перебуває користувач.
Мега меню
Коли наводите курсор на пункт у «Мегаменю», з’являється екран із доступними опціями на всю ширину. Це дає змогу сайтам із великою кількістю категорій включати все, не вимагаючи від відвідувача багаторазового натискання, щоб переглянути все.
Під час обговорення дизайну, можливо, виникла фраза «насамперед мобільні». У наші дні розмір екрана на мобільних пристроях і планшетах менший, ніж на настільних комп’ютерах. Це означає, що не всі побачать сайт згідно з планом.
Доцільно дотримуватися цього підходу, коли вперше розробляєте вміст для свого сайту, оскільки це зберігає розумні обмеження на виробництво, особливо для сторінок, розташованих вище в послідовності переходів, які вперше можна побачити на мобільних пристроях.
“Адаптивний” дизайн є функцією, вбудованою в більшість продуктів розробників, включаючи саморобні конструктори сайтів. Це призводить до того, що частини сайту змінюють розмір. Вони позиціонуються в певних “точках зупинки” під час переходу з одного типу пристрою на інший, наприклад, при переході від розмірів робочого столу до розміру планшета, щоб відповідати екрану, на якому вони відображаються.
10. Прототипи
Давайте підсумуємо: у вас є чудова стратегія конверсії, карта сайту, яка її підтримує, приблизне уявлення про те, як виглядатиме навігація і вміст створюється одночасно. Настав час розпочати етап редизайну сайту, який включає візуальний дизайн.
Подібно до того, як ми віддаємо перевагу вмісту перед контейнерами, ми віддаємо перевагу скелету сторінок перед додаванням будь-якого іншого вмісту. У веб-дизайні ця структура назтвається “каркас”.
Перш ніж прийняти рішення щодо того, які зображення чи відео куди будуть розміщені, або щодо кольорів, шрифтів чи інших міркувань дизайну високого рівня, основна ідея полягає в тому, щоб створити простішу колекцію форм, рамок, ліній і копій, які формуватимуть вигляд кожної сторінки. розміщеної.
Ми відокремлюємо це, оскільки це дає нам змогу зосередитися на взаємодії з користувачем (UX), перш ніж відволіктися на особливості дизайну. Курс, який бере кожне рішення, заздалегідь спланований. Подумайте над такими питаннями:
Що відбувається, коли натискаєте цю кнопку? Яка інформація, швидше за все, буде потрібна персоні Х на даний момент? Який найкращий спосіб подати їм це?
Інструменти створення прототипів
InVision: Цей провідний інструмент веб-дизайну перетворює високоякісні каркаси на робочі прототипи, що дозволяє попередньо перевіряти досвід користувача. Взаємодія з цими прототипами дозволяє отримати уявлення про навігацію. Залишіть відгук для команди під час вдосконалення. Фактичні каркаси створюються за допомогою програм для настільного дизайну, Figma або Sketch.
Adobe XD: Також створюють прототипи за допомогою Adobe XD. Найкраща частина полягає в тому, що цей інструмент є безкоштовним. Проте, він має обмеження на високоякісні функції. Не такий популярний, як Figma.
11. Не забувайте, що це редизайн, а не ребрендинг
Переходячи від базової структури сайту до його справжнього візуального вигляду, дуже важливо враховувати бренд.
Переконайтесь, що гарнітура, колір і логотип бренду відповідають стилю, який намагаєтесь досягти за допомогою редизайну. Якщо настав час для оновлення, будьте обережні: ребрендинг — це набагато ширший процес, який впливає на всі маркетингові матеріали, друковані матеріали, такі як візитні картки. Все, що стосується бренду.
Зверніть увагу, щоб замовник належним чином доносив ідентичність відновленого бренду до своїх клієнтів, оскільки неправильне сприйняття призвлдить до непорозумінь на ринку. У будь-якому випадку, перевірте, чи бренд і логотип відповідають новому макету сайту ще раз.
12. Виробіть чітке бачення дизайну
Як саме ви бачите, коли заходите на Apple.com? Сайт представлений рядом суцільних кольорових блоків, дуже простим, зрозумілим, прозорим текстом. Сайт виглядає дуже естетично. Створює емоційний зв’язок завдяки захопливим фотографіям і відео продуктів, які були спеціально зняті для цих місць.
Використання стокових фотографій
Якщо у вас немає власної творчої студії, ви, напевно, будете використовувати кілька фотографій і відео в рамках проекту сайту. Практично всі сайти доповнюють свій візуальний контент зображеннями.
Реальна фотографія продукту
Якщо ви продаєте фізичні товари, то обов’язково потрібно найняти фотографа чи відеооператора. Тут є причина, чому KFC виглядає так привабливо в рекламі.
Усе, що пов’язано з продажем, повинно бути точно зображено. Це стосується як фотографій продукції, так і фотографій команди або об’єктів. Існує багато фотографів-фрілансерів, доступних за різними цінами, але найкращі результати досягаються, знайшовши того, хто спеціалізується на роботі з дизайнерами.
Ви побачите вплив графіки на зв’язок із аудиторією та підтримання її інтересу (або зацікавленості) протягом усього циклу покупки.
Деякі поради:
- Уникайте вставляти непотрібні терміни в заголовки, посилання або навігацію
- Завжди використовуйте термінологію, яка є найбільш зручною для користувача
- Краща взаємодія з користувачем важливіша для SEO, ніж частота ключових слів
13. Виробіть стратегію SEO (Search Engine Optimization).
Коли аудиторія шукає терміни, пов’язані з вашим бізнесом, SEO допомагає залучити органічний трафік з Google.
Переконайтеся, що пошукова оптимізація включена у план. Що ви маєте експертів з SEO. Без допомоги таких експертів, важко досягти ефективного SEO.
Планування SEO включає наступні етапи:
- Аналіз ключових слів: для привернення органічного пошукового трафіку на сайт. Вам необхідно знати, які ключові слова важливі для замовника, оскільки SEO засновано на використанні відповідних пошукових термінів.
- Підвищення трафіку і збільшення конверсій: перш за все, зрозумійте, які пошукові запити будуть приводити відвідувачів на сайт, це підвищить трафік, збільшить кількість конверсій.
- Враховуйте ті послуги, які клієнт точно надає. Також враховуйте джерела, на яких люди шукають інформацію перед тим, як вони вирішать, що їм потрібні послуги. Аналіз ключових слів стане основою пошукових маркетингових ініціатив клієнта.
Аналіз ключових слів не тільки збільшить конверсії, але також відкриє нові ринки та оптимізує витрати на PPC (платну рекламу).
Щодо структури сайту, деякі аспекти краще довірити кваліфікованому розробнику. Щоб сайт з’явився в результатах пошуку Google і збільшив вірогідність того, що хтось натисне на нього, структуровані дані допомогають Google зрозуміти, який тип інформації міститься на сторінці, наприклад, чи це рецепт, уривок з книги, подія тощо.
Мета-опис
Мета-опис, який ви бачите на сторінці результатів пошукової системи (SERP), наприклад, на Google, є прикладами метаданих.
Сильний заклик до дії у метаописі збільшує ймовірність того, що люди натиснуть на сайт. Також сильний тег title допомагає сторінці відображатися в результатах пошуку, збільшуючи її актуальність для користувачів.
Для покращення пошукової оптимізації (SEO) зображень та загального успіху у пошукових системах, імена файлів. Альтернативный текст повинен бути оптимізований для SEO. Це стосується мультимедійного вмісту, для якого також необхідні метадані.
Якщо внутрішні сторінки сайту мають нові URL-адреси, переконайтеся, що використовуєте 301-й постійний перенаправлення зі старих сторінок на нові. Це дозволить зберегти пошуковий рейтинг, який замовник вже встановив для старих сторінок. Це особливо важливо при редизайні сайту.
Деякі корисні інструменти SEO
Moz є одним із найпопулярніших, найефективніших доступних інструментів SEO. Використовуйте його для керування списком компаній, аналізу ключових слів, перевірки сайтів на наявність помилок, моніторингу довгострокового рейтингу ключових слів і перевірки сайтів на наявність проблем.
SEMrush містить усі функції Moz і постійно додає нові. Більшість авторитетних фірм веб-дизайну використовують цю технологію.
Один із найпопулярніших доступних інструментів SEO, Ahrefs, включає функції, які порівнюють з функціями Moz і SEMrush.
Використовуючи Screaming Frog, отримайте повний список усіх елементів, сторінок і файлів, з якими вам потрібно працювати. Це чудовий інструмент для визначення структури URL-адреси та визначення необхідності перенаправлення 301. Крім того, перші 500 сторінок безкоштовні.
Незважаючи на те, що інструмент Google Keyword Planner створений виключно для Google Ads, він дозволяє переглядати відносний трафік певних фраз, а також пов’язаних ключових слів, на які націлено. Він корисний під час вибору ключових слів, оскільки є безкоштовним і містить основну інформацію, таку як діапазон пошуку для певної фрази.
14. Оцінюйте стратегію контенту
Хтось із організації клієнта повинен буде допомогти вам із вмістом сайту, особливо, якщо агенція не надає послуги з написання контенту чи пошукової оптимізації.
Спочатку розробляйте вміст, а потім приступайте до дизайну.
Незважаючи на те, що вся команда поділить ваш бачення стильового дизайну сайту, такий підхід не є правильним. Переконайтеся, що дизайн доповнює вміст, який буде розміщений на сайті.
Збирання контенту.
Розумний план редизайну сайту передбачає створення документа для збору вмісту, щоб зібрати всі копії, необхідні для запланованих сторінок сайту. Його напише один відповідальний автор, щоб забезпечити послідовність тону та голосу бренду. Документ має бути доступним для команди, щоб зацікавлені сторони могли висловити свою думку, коли це необхідно, спростити завдання. Також він повинен бути належним чином форматований, щоб дизайнер сайту міг легко його прочитати, а розробник міг скопіювати та вставити в потрібне місце.
Заповнення прогалин у контенті.
Якщо на сайті клієнта виявлено пропуски у вмісті, переконайтеся, що про це повідомляється клієнту, щоб він надав відповідний контент. Пам’ятайте, що дизайн і вміст мають йти пліч-о-пліч. Один залежить від іншого, тому вони повинні бути синхронізовані між собою.
15. Перевірка зручності використання
Перевірте план шляхом тестування після підготовки головних сторінок. Якщо у вас є робочий прототип на стадії каркасу, проведіть юзабіліті-тестування.
Під час тестування зручності використання ви призначаєте завдання користувачам. Оцінюєте їх здатність використовувати сайт. Це дозволяє виявити неправильні припущення та вирішити проблеми, перш ніж витрачати гроші на повністю розроблені прототипи.
Тестування зручності використання проводиться після створення сторінки, щоб підтвердити дизайнерські рішення і дізнатися реакцію користувача на певні повідомлення тощо. У цьому допоможуть такі інструменти, як Google Optimize і UserTesting, які дозволяють проводити пряме A/B-тестування.
Обидва зазначених вище методи використовуватимуть якісне тестування, схоже на фокус-групу, де невелика, ретельно відібрана група тестувальників надає розгорнуті коментарі та обґрунтування своїх переконань і поведінки під час тестування.
Крім цього, існує ще один варіант – кількісне тестування, яке вимагає тисяч учасників, щоб усунути упередженість відбору. Ці тести добре працюють для оцінки на основі рейтингової шкали приналежності до певних повідомлень або візуальних елементів і загальних запитань «так/ні».
Цілями зручності використання можуть бути:
- Користувачі проводять дві хвилини на сторінці.
- Оптимізація Чорної п’ятниці
- Покращити доступність до 90%
- Створюйте версії сайтів для трьох розмірів екрана.
Питання, які ви можете поставити собі:
- Чи є візуальна ієрархія сторінки?
- Чи сторінки сайту працюють у всіх браузерах? Перевірте, як сторінки виглядають у різних браузерах за допомогою Browsershots.
- Чи навігація проста у використанні? Навігаційні шляхи допомагають користувачам орієнтуватися на сайті.
- Чи графіка швидко завантажується?
- Чи веб-сайт зручний? Чи підходить контраст тексту до фону для людей із вадами зору? Чи додаєте субтитри до аудіо/відео? Зверніться до нашого доступного та всебічного посібника з дизайну для онлайн-інструментів, таких як Web Accessibility.
16. Планування запуску
Після того, як розробники завершили всі сторінки на цьому етапі, настав час підготуватися до запуску. Щоб переконатися, що ви готові, скористайтеся нашим контрольним списком:
- Тестування для забезпечення якості: протестуйте сайт на настільному комп’ютері, мобільному пристрої та в найбільш поширених браузерах, включаючи Chrome, Safari, Edge і Firefox.
- Навчання: проведіть навчання для зацікавлених сторін на стороні клієнта, щоб переконатися, що члени команди знайомі з використанням системи керування вмістом.
- Надсилання форм: Оскільки це критично важлива функція продажів для більшості фірм, переконайтеся, що «сповіщення» про кожне надсилання форми надсилаються на відповідну електронну адресу.
- Розблокуйте пошукові системи: зробіть це, перевіривши, чи дозволяє robots.txt сканувати сайт для пошукової оптимізації. Переконайтеся, що пошукові системи не включено в чорний список у налаштуваннях, якщо використовуєте WordPress.
- Підготуйте свого розробника, щоб усі проблеми вирішувались негайно. Також, отримайте облікові дані реєстратора домену, щоб ви могли вирішити будь-які проблеми з обробкою DNS. Плануйте запуск на ранок, а не на вечір перед вихідними, оскільки після запуску виникають проблеми, і вам потрібно, щоб команда була в офісі та готова вирішити їх для успішного запуску.
Підключення домену до хосту передбачає спрямування доменного імені на сервер, на якому розміщено сайт. Вказати запис A, який вимагає лише одного запису в реєстраторі доменних імен, зазвичай є найпростішим методом. Якщо ви не впевнені, де зареєстровано домен, перегляньте розділи «Інформація про реєстратора» або «Інформація про торговельного посередника» на сайті https://lookup.icann.org. Щоб оновити записи домену, майте на увазі, що вам все ще потрібен робочий логін.
Не забудьте встановити Google Analytics, це дозволить почати порівнювати успіх сайту з контрольними показниками без пропуску даних.
Встановіть Google Search Console, якщо хочете знати, які терміни звичайного пошуку використовують люди, щоб знайти сайт.
Посилання на Google Sitemap: Ви можете прискорити індексацію сайту та появу його у релевантних пошукових запитах, якщо надасте Google добре структуровану XML-карту сайту. Крім того, Google повідомить вас про будь-які проблеми з сайтом, щоб їх швидко вирішити.
Установіть сертифікат SSL: Після активації сайту, розробник повинен встановити сертифікат SSL на сервері хосту. Це дозволить Google та користувачам бачити, що сайт є безпечним. На сайтах із сертифікатами SSL відображено маленький замок біля URL-адреси у браузері.
Налаштування перенаправлення 301: Зверніть увагу на SEO. Запевніться, що розробник відповідно налаштує перенаправлення після запуску.
Якщо усі готові і ваші розробники підтвердили, що сайт готовий, вітаємо — сайт вже працює!
І наостанку, порекомендуйте клієнту створювати резервні копії сайту та оновлювати свої плагіни, щонайменше раз на місяць. Щоб уникнути проблем з бізнес-операціями, тестування слід проводити в проміжному середовищі, яке є дублікатом активного сайту. По завершенні перевірки сумісності тем, надішліть оновлення на активний сайт.
Як вкластися в графік редизайну сайту
Час виконання редизайну сайту залежить від розміру команди агентства. Більша команда спеціалістів прискорить процес і зробить проект швидше.
Також обсяг має значення. Наприклад, якщо клієнт бажає нову колірну схему або заміну CMS, це вплине на тривалість робіт. Те ж саме стосується додаткових функцій та деталей.
Розмір сайту також має значення. Редизайн великого сайту займе більше часу. Переробка кожної сторінки та функціоналу потребує зусиль і часу.
Якщо вам потрібно буде змінити багато деталей, таких як фотографії, навігація, мультимедіа тощо, це також вплине на тривалість редизайну сайту.
Остаточний графік реалізації проекту залежить від усіх цих факторів та від того, наскільки ефективно і організовано працюватиме команда.
Будьте готові змінити дизайн сайту
Тепер починайте планувати, проектувати, розробляти, оптимізувати та запускати новий сайт. Використовуйте цей 16-етапний посібник для планування редизайну сайту. Керуйте проектом, створивши завдання, яке веде розробників, дизайнерів і стратегічних лідерів від ідеї до реалізації.
У описі дизайну детально опишіть всі цілі, які необхідно досягти на етапі оцінки, а також профіль клієнта, цільову аудиторію, бюджет.
Тепер, коли ви знаєте 17 кроків планування, сформулюйте SMART-цілі для кожного кроку. Розподіліть завдання між командою, які допоможуть досягти цих цілей. Для кращого управління завданнями використовуйте такі інструменти, як Trello або Asana, щоб організувати роботу та досягти успішного редизайну сайту.