11 ознак що час робити редизайн сайту

Picture of Дмитро Сурков
Дмитро Сурков

Засновник Digital Wise.
Розробник сайтів.


    Важко визнати, що ваш сайт не гарний чи працює. Але є ймовірність, що якщо ви читаєте цю статтю, чи не так?

    Редизайн сайту може бути складним процесом, але якщо сайт не демонструє зростання на протязі року, то ви повинні розглянути капітальний ремонт. Основна мета будь-якого веб-сайту полягає в тому, щоб перетворювати відвідувачів на клієнтів, тому якщо дизайн або структура вашого сайту перешкоджає досягненню цієї мети, їх потрібно виправити. Виявлення проблем, які заважають сайту досягати конверсії, є важливим кроком у правильному напрямку. Багато з цього виправляється, просто визначивши, що не працює на вашому сайті та застосувавши стратегії для залучення аудиторії.

    Нижче перераховано декілька причин, з яких оновлення сайту має стати пріоритетом для вашої компанії, а також можливі негативні наслідки, з якими ви зіткнетеся, якщо не вживете заходів зараз. Якщо будь-яке з цих тверджень відповідає вашій ситуації, то вам слід розглянути редизайн сайту, щоб зберегти актуальність.

    Одна з головних причин, чому потрібен редизайн, в тому, що сайт може бути застарілим технічно або візуально. Якщо ваш конкурент виглядає краще, має більш привабливий та легкий для використання дизайн, то він має перевагу перед вами. В такому випадку редизайн стане вирішальним фактором.

    1) Високий показник відмов

    Якщо веб-сайт має високий показник відмов, то настав час провести редизайн сайту. Показник відмов у Google Analytics, показує відсоток відвідувачів, які відвідали лише одну сторінку сайту під час одного сеансу. В середньому показники відмов становлять від 40 до 55 відсотків, що означає, що з 100 відвідувачів сайту, від 40 до 55 залишаються на одній сторінці. Високий показник відмов зазвичай свідчить про незадовільний користувальницький досвід.

    Якщо відвідувач не знаходить необхідну інформацію або матеріал на вашому сайті, він піде з вашого сайту до конкурента. Тому, якщо ви хочете знизити показник відмов, редизайн сайту є необхідним кроком. Він поліпшите користувальницький досвід, що збільшить кількість відвідувачів та зробить ваш сайт привабливішим для аудиторії.

    2) Завантаження займає більше 3 секунд

    Якщо вам важливо зберігати відвідувачів на своєму веб-сайті, то перевірте його на швидкість завантаження за допомогою тестерів швидкості, таких як tools.pingdom.com або gtmetrix.com. Якщо сайт завантажується довше трьох секунд, це призводить до втрати перегляду і падіння конверсій. Відповідно до досліджень, більше половини людей покидають сайти, які не завантажуються протягом трьох секунд або менше. Не забувайте, що кожна додаткова секунда завантаження сайту призводить до зниження конверсій на 10 відсотків. Якщо ви бажаєте покращити конверсії, вам знадобиться редизайн сайту для його прискорення. Важливо забезпечити ефективне завантаження сторінок, щоб зберегти відвідувачів та покращити їх користувацький досвід.

    3) Відсутнє базове SEO на сторінці

    Для того, щоб забезпечити високий рейтинг вашого веб-сайту в Google та інших пошукових системах за запитами, пов’язаними з вашим бізнесом, вам необхідно здійснити пошукову оптимізацію (SEO) сторінки. Кожна сторінка повинна мати унікальний тег заголовка, який чітко описує її основний зміст. Тег заголовка – це HTML-елемент, який відображається на вкладках браузера під час відкриття сторінки, а також використовується пошуковими системами для ранжування в пошукових результатах. Щоб створити унікальні теги заголовків і налаштувати відображення сайту Google, виконайте редизайн сайту. Це підніме рейтинг і забезпечить більше заходів з пошукових систем.

    Інші основні SEO-сигнали на сторінці, на які слід звернути увагу при оцінці веб-сайту компанії, включають:

    • Унікальні метаописи
    • Один тег H1 на кожній сторінці складається з тега заголовка сторінки.
    • URL-адреси сторінок, відформатовані за допомогою релевантних ключових слів
    • Внутрішні посилання на інші сторінки
    • Зображення оптимізовані за допомогою відповідного імені файлу та атрибута alt-тексту.

    4) Немає свіжого контенту

    Оновлення контенту є важливим елементом успішного сайту. Якщо на вашому сайті немає свіжого контенту, то важко утримати аудиторію. Створення нового контенту часомісткий, але варто вкладати у це зусилля. Дослідження показують, що компанії, які створюють більше нових сторінок на своєму сайті, залучають більше трафіку. Це допомагає підвищити видимість сайту в результатах пошуку та покращити загальну якість веб-сайту.

    Щоб отримати ці переваги, необхідно оновлювати свій сайт, публікуючи новий контент. Якщо ви хочете збільшити трафік на своєму сайті, редизайн сайту необхідний крок для його покращення. Наприклад, створення нових сторінок або перегляд та оновлення існуючих сторінок допоможе залучити більше відвідувачів та покращить їхній досвід користування. Це включає оновлення візуального дизайну, поліпшення швидкості завантаження сторінок.

    5) Сайт не захищений HTTPS

    Зрострення уваги на порушеннях конфіденційності в Інтернеті змусило людей бути обережнішими при відвідуванні сайтів. Якщо відвідувач не відчуває впевненості в безпеці вашого сайту, він відмовиться від нього, щоб уберегти свою особисту інформацію. Для забезпечення безпеки відвідувачів ваш сайт повинен мати захищений протокол передачі – HTTPS. Цей зашифрований мережевий протокол шифрує дані, які передаються на веб-сайт та з нього, щоб запобігти їх перехопленню несанкціонованими користувачами. Крім того, використання HTTPS дозволяє вашому сайту відображати піктограму безпечного замку в браузері Chrome, що підвищує впевненість в безпеці сайту. Якщо використовується HTTP, то позначка “Небезпечно” відобразиться поряд із адресою сайту. Захистіть свій сайт, використовуючи HTTPS, щоб забезпечити безпеку своїм відвідувачам.

    6) Сайт не працює на мобільних пристроях

    За даними статистики, троє із п’яти користувачів, що відвідують сайти, переглядають їх з мобільних пристроїв. Однак, якщо сайт не працює належним чином на мобільних пристроях, ці користувачі залишаться незадоволеними та перейти на інший сайт, що стає приводом для редизайну веб-ресурсу. Щоб уникнути втрати трафіку, вам слід розглянути оновлення сайту з використанням адаптивного дизайну, який забезпечує сумісність з мобільними пристроями.

    Адаптивний дизайн ґрунтується на використанні пропорційних одиниць виміру замість фіксованих, що дозволяє забезпечити динамічну верстку. Він автоматично адаптується до різних типів пристроїв, на яких відбувається перегляд, що забезпечує максимальний комфорт користування сайтом. Тож, якщо ви прагнете зберегти свою аудиторію та забезпечити їм зручний та легкий доступ до контенту сайту, редизайн з використанням адаптивного дизайну є відмінним вибором.

    7) Складна навігація

    Бізнес-вебсайти повинні забезпечувати легкий доступ до необхідної інформації для користувачів. Важливою складовою успішного сайту є навігація. Вона вплине на рейтинг в пошукових системах, кількість відмов від сайту, конверсію та задоволення користувачів. Якщо сайт не надає зручного доступу до контенту, відвідувачі залишать його негайно. Щоб уникнути цього, рекомендується перевірити навігацію на вашому сайті та зробити редизайн, якщо вона не інтуїтивно зрозумілою.

    Переконайтеся, що користувачі легко знайдуть потрібну інформацію на вашому сайті. Якщо потрібно, використовуйте додаткові вкладки або підменю, щоб організувати інформацію. Редизайн сайту забезпечить максимальний комфорт для користувачів, що підвищить відвідуваність та ефективність сайту.

    8) Сайт містить мертві посилання

    Мертві посилання, також відомі як непрацюючі посилання, негативно впливають на користувацький досвід веб-сайту. Вони є посиланнями, які, хоча й виглядають як звичайні, не працюють при натисканні на них, що відправляє на неіснуючі сторінки, зазвичай з помилкою 404. Це спричиняє розчарування та покидання сайту.

    Однак, ви можете перевірити наявність мертвих посилань на своєму сайті без необхідності ручної перевірки кожного посилання. Просто введіть URL-адресу свого сайту на brokenlinkcheck.com, і він покаже, які посилання є непрацюючими. Після цього змініть або видаліть ці посилання, вказавши правильну цільову URL-адресу. Якщо сайт містить багато мертвих посилань, це є показником того, що потрібен редизайн сайту для поліпшення користувацького досвіду.

    9) Сайт не відповідає вашому бренду

    Від логотипу та заголовка до шрифту та форматування – кожен елемент сайту повинен відображати ідентичність вашого бренду. Якщо елементи не відповідають вашому бренду, відвідувачі не запам’ятають ваш бізнес.

    Редизайн повинен бути спрямований на створення унікального стилю вашого бізнесу, а це займе багато часу. Однак, коли відвідувачі зустрічаються з вашим сайтом, вони повинні бачити елементи бренду, які підсвідомо пов’язуються із вашим бізнесом.

    10) Неефективний заклик до дії

    Щоб привернути увагу відвідувачів та забезпечити продуктивну взаємодію з вашим бізнесом, на вашому сайті повинен бути чіткий та зрозумілий заклик до дії (CTA), який пояснює наступний крок, який потрібно зробити. Важливо відслідковувати ефективність CTA, оскільки це визначить, чи потрібні корективи. Один з ключових показників ефективності CTA – це рейтинг кліків (CTR), тобто відсоток користувачів, які натискають на CTA на вашому сайті.

    Якщо ваш CTA має низький CTR (3% або менше, що є стандартом для більшості сайтів), то можливо варто зробити редизайн сайту та спробувати інший CTA. Зміна форми, кольору, тексту або розміщення заклику до дії вплине на ефективність вашого CTA та допомогти збільшити CTR. Залишаючись на часі та відслідковуючи ефективність CTA, ви забезпечите продуктивну взаємодію з вашими клієнтами та покращити ефективність сайту.

    Веб-сайт – це потужний маркетинговий інструмент, який допомагає вам зв’язатися з аудиторією вашого бізнесу та перетворити їх на клієнтів, але вам необхідно регулярно оновлювати його. Якщо ви помітили будь-яку з наведених тут ознак, внесіть необхідні зміни. Це дозволить вам підвищити ефективність вашого бізнесу в Інтернеті.

    11) Занадто багато несправностей

    Редизайн сайту необхідний, якщо ви витрачаєте багато часу на виправлення технічних проблем замість того, щоб надавати якісну підтримку клієнтів. Якщо більшість часу ви витрачаєте на ремонт сайту, то настав час замислитись про зміну хостингу, системи керування контентом або про редизайн структури та навігації сайту. Надсилання та отримання повідомлень про помилки буде марнотратним, тому радимо зробити сайт більш масштабованим та менш вразливим до помилок. Якщо при проектуванні сайту ви не передбачали його подальшого розвитку, то у вас з’являться проблеми з пошуком місць для важливої інформації про ваші  продукти. Якщо сайт не зростає разом зі змістом та сторінками, то це вплине на ваші прибутки.

    Редизайн сайту допоможе вам оптимізувати роботу сайту та забезпечити якісну підтримку клієнтів.